佘詩曼

佘詩曼揸爆羊睪丸 處女真人騷搏到盡

最新娛聞

廣告

內地真人騷大行其道,港星爭住北上搶拍,王祖藍、Angelababy靠《奔跑吧兄弟》賺到笑,近年連胡杏兒、容祖兒、楊千嬅等都受唔住高價誘惑參加真人騷。從未拍過內地綜藝節目嘅佘詩曼,早前都接拍咗處女真人騷《星廚駕到》第三季,要同田亮、秦海璐等其他明星鬥廚藝!

文:東方新地 |圖:佘詩曼微博

處女真人騷搏到盡 佘詩曼揸爆羊睪丸

佘詩曼自立門戶闖內地市場

佘詩曼決心離巢後成立自己工作室,因為想自由度大啲,成立工作室不足一個月,佘詩曼已經有機會返內地接真人騷節目《星廚駕到3》。平日絕少下廚嘅阿佘,話參加《星廚駕到》係由於媽咪好鍾意睇飲食節目,第一集更煮咗一道菜叫「親親魚」,係佘媽媽以前為咗氹阿佘食飯,於是淋啲甜酸汁上條魚上面,再叫阿佘錫下條魚,勁有愛!不過阿佘劏魚時唔小心俾魚刺拮到出血,痛到叫晒救命!

處女真人騷搏到盡 佘詩曼揸爆羊睪丸
阿佘專心切食材。
處女真人騷搏到盡 佘詩曼揸爆羊睪丸
阿佘爆細個媽媽為氹她食魚,會叫她錫路條魚。

阿佘自認有烹飪天份

阿佘自認有天份,不過平時少下廚,在實戰之下,初時不時出現蝦碌,切親手等情景,盡顯真性情一面,不過到後期,佘詩曼煮得有板有眼,她透露廚藝全遺傳自母親,在節目更被選為賢妻潛力股,佘詩曼一臉自信話﹕「這一面我一直也潛藏,不過未有節目給我展現,的確我媽媽廚藝非常了得的,我當然會有點著數。」

處女真人騷搏到盡 佘詩曼揸爆羊睪丸
切親手,搞到出血

劏魚已經雞手鴨腳,阿佘晌第二集洗內臟時更加狼狽!節目要求阿佘要將豬肺、豬腦、粉腸、雞腎同羊睪丸洗乾淨,未真正落手處理前,阿佘已經嚇到面青,輪到洗雞腎時,阿佘竟然反胃作嘔,嚴重到話想退出比賽!

處女真人騷搏到盡 佘詩曼揸爆羊睪丸
阿佘見到即作嘔

同雞腎搏鬥完,阿佘洗豬肺時一臉嫌棄不斷嗌臭,反而切羊睪丸時一啲都唔驚,仲興奮到拎起兩邊蛋蛋作狀揸爆佢!幾時都話,千祈唔好得罪女人,尤其係阿佘呢一種呀!

處女真人騷搏到盡 佘詩曼揸爆羊睪丸

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
佘詩曼