蝦頭

蝦頭船P大露波邊撼贏一眾女星 邊個著泳衣最吸睛?

最新娛聞

廣告

夏天則將完結,唔少人都想捉緊夏天的尾巴!因此,藝人楊詩敏(蝦頭)、翟威廉、周志康、蔚雨芯(Rainky)等,一於約埋大搞船p,齊齊出海同陽光玩遊戲!當然,梗係唔少得各位女士們晒線啦!蝦頭更成功撼贏其餘在場女星!

撰文:東方新地|圖片:Instagram、新傳媒圖片庫

船P鬥性感泳衣

日前,一班藝人為咗留下夏天一個美好回憶,於是約成大班人出去船p,除咗玩水,仲開live玩埋busking。不過最吸引都係女星們著住性感泳衣,大派福利!有魔鬼胸之稱嘅蔚雨芯出哂名上圍強勁,今次佢就著起白色喱士泳衣,大玩透視誘惑!

雖然今次Rainky唔騷事業線,但依然夠性感, 一身白色衣著,再加白嫩皮膚,認真青春無敵!

同場另一位藝人王子涵亦有參與今次船P,見佢著上淺藍色比堅尼大晒弗爆身材,同樣青春逼人!

唔知係咪著泳衣就一定要擺個扎頭髮嘅甫士,見啱先Rainky都有做同樣甫士影相,難道係指定動作?

蝦頭大露波邊

嗱!重點嚟啦!就係蝦頭雖然只著上一件頭泳衣加絲質披肩上陣,但一啲都唔會比以上兩位女星比下去!皆因蝦頭中門大開勁騷逼爆上圍,露出波邊嘅佢勁吸睛!

蝦頭極罕三點式

早前阿Bob同一班無綫藝員到惠洲為《大玩特玩》拍外景,42歲蝦平時相當密實,以紅色比堅尼上陣,大家至知佢好有事業心,阿Bob對眼望咗去邊?!

🦐頭嘅膽固醇係比較高嘅…未必人人受得到…各位保重😂😂😂 #Repost @bob_lamshingbun with @get_repost ・・・ 無論我老婆send咩相俾我, 有d嘢真係忍唔住…………

A post shared byHatou 蝦頭 楊詩敏(@yeunghatou) on

在大合照上,蝦頭居然拉開潛水衣拉鍊,露出紅色三點式,深藏不露咪呢啲囉!物以罕為貴,蝦頭咁樣露兩手,網民高度關注,個個對眼變咗把尺,話目測至少有「D」……

今輯 大玩特玩 消暑篇 真係好多嘢睇! 😍😍 日日笑到甩肺多謝呢班癲喪狂嘅友仔😘😘😘😘😘😘
A post shared byHatou 蝦頭 楊詩敏(@yeunghatou) on

晒完胸再晒腿

晒完胸,蝦頭再益街坊,同林秀怡紮孖辮晒長腿,蝦頭笑話:「孖辮長腿係適合我㗎,我同秀怡會組隊好蝦秀,進軍韓國市場,係咪有得做先?」點解睇落蝦頭好似高咗幾吋?

孖辮長腿係適合我㗎 👯👯👯 我同秀怡會組隊 #好蝦秀 進軍韓國市場,係咪有得做先?🤣👯👯👯 #大玩特玩消暑篇 #無違和 #rose執相超勁又快
A post shared byHatou 蝦頭 楊詩敏(@yeunghatou) on

蝦頭真係瘦咗好多,名副其實有前有後!

A post shared by ∞RC∞ (@chankawoon)on

呢2個係邊個? #大玩特玩消暑篇 #ashworklife
A post shared by朱智賢 Ashley(@ashley_ellabel) on

大家唔好催我啦, 有嘞,女呀喂…….
A post shared byBob Lam(@bob_lamshingbun) on

A post shared by Bob Lam (@bob_lamshingbun)on

A post shared by kirbysau (@kirbysau)on

邵子風 4月宣布同蝦頭分手

網友大讚楊詩敏(蝦頭)身材噴血!仲話佢前度邵子風走寶!

蝦頭同經理人邵子風自2015年起拍拖, 人前人後一直相當恩愛。但今年4月初邵子風突然在網上宣布「分」訊,稱兩人其實早在去年6月已經分手,強調分手不涉及第三者;另外邵子風又感激蝦頭,指對方喺分手至今10個月以來,依然「假裝」女友如常出席親友聚會。

邵子風又非常感激蝦頭,指對方給予受抑鬱症困擾的自己無限支持,邵子風更揚言如果人生中唔係遇上蝦頭,可能已經自殺了!

邵子風「分」訊全文如下:

邵子風 嘟嘴索吻

雖然生得矮又其貌不揚,但恃住吹得幾嘴,邵子風即使有正印女友蝦頭,仍經常口花花撩女仔。就在他宣布分手前,本刊斷正佢同貌似蝦頭的肉肉女視像,當日傍晚時分,邵子風一個人揸車出動,去九龍城街市買火鍋材料,見他買餸期間亦忙於睇手機,還以為他同女友蝦頭聯絡,誰知急急腳返上車廂的邵子風,開埋視像媾女對話,睇真啲,原來視像對象,並唔係女友蝦頭,是皮膚白滑的年輕肉肉女,見佢陶醉到不停嘟晒嘴向女方索吻,互相挑逗了差不多十分鐘。同一時間,蝦頭當時跟翟威廉丶周志文等又彈又唱,直播「Happy Live」當中。

蝦頭被問到邵子風啜女一事,睇相仍扮鎮定幫男友苦撐:「佢講嘢嘟嘴啫!我有時講嘢都嘟嘴啦!」但其實佢當時已同邵子風分手多時,只是她仍一直幫前度男友扮女朋友,真是傻女!

服侍周到

現年42歲的蝦頭,15年被爆撻著經理人邵子風,二人極速在西貢同居,當時就有指蝦頭撬好姊妹,同是邵子風旗下的龍小菌牆腳,不過,即使邵子風曾同龍小菌拖手行街被斷正,當時邵仍否認同過小菌拍拖,只承認對方是好朋友同工作夥伴,蝦頭為撐男友閃爆認愛,又指同龍小菌是好朋友,最終龍小菌輸家離場。

躁鬱症拖婚

可惜,明知女友已屆42歲高齡的邵子風仍未肯定落嚟畀名份蝦頭,之前佢被問到幾時娶女友過門,更以有躁鬱症做藉口,話「唔知自己擺得幾耐!」一味拖婚。

其實在斷正啜女前,邵子風已多次被拍到單拖約女,同前度龍小菌亦經常以工作為由唔避忌單獨約會,每次邵子風都氹得女方好開心。據知情者透露:「我哋都知阿Dean同小菌一齊過,不過嗰時小菌事業啱啱起步,佢哋拍得好低調,後尾蝦頭簽咗畀Dean,兩個仲情侶檔演出好快就撻著咗,嗰時小菌知道但好似畀人灌迷湯一樣。阿Dean好識冧女,亦從來冇放棄過個森林,畀佢睇中嘅女仔都係唔好彩啦!」