血已噴!袁嘉敏深夜晒線

血已噴!袁嘉敏深夜晒線

最新娛聞

廣告

袁嘉敏自從飛甩老外男友Kenneth後,不時於網上晒D奶!今日凌晨,佢於微博上載多張超低胸噴血自拍,大部分都清晰可見其四吋深長事業線,真係搞到人瞓唔着!

戲服累事 《城寨》胡定欣疑似飛釘

《城寨》定欣演姣刁蘭入型入格

臨瞓派福利

袁嘉敏昨日返內地登台,到達後於酒店自拍,穿上灰色超低胸裙,勁騷四吋噴血事業線,留言:「大家的七夕節過得甜蜜幸福嗎?單身的我就飛到福州為七夕節派對唱歌和做嘉賓,和很多單身的福州朋友們一起過,很熱鬧很熱情啊!晚上八點多才到達,剛回到酒店房,早上五點半又要開車到機場了。」着得咁性感又認係單身,係咪等人媾?!

沖涼前再自拍

之後,袁嘉敏再上載多幾張相,雖然甫士都係差唔多,不過仍可見到其巨無霸上圍,仲表示準備去沖涼,令人想入非非,「現在收拾行李,洗個澡,在飛機上睡吧!大家晚安goodnight」。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!