李嘉欣

被傳有喜 李嘉欣:恭喜我肥咗?

最新娛聞

廣告

 

早前被傳再度有喜,李嘉欣今日穿花裙及3吋高踭鞋現身活動,記者上前恭喜佢,嘉欣否認:「唔係,恭喜我肥咗?(係咪有BB?)唔知點解會咁傳,大家多心咗。(想唔想追個女?)見到人啲女cute嘅就想,不過隨緣啦。(老公想唔想追多個?)佢零興趣,最無所謂,當初話冇小朋友都得,都唔會悶。」

問到仔仔Jayden想唔想要細佬妹,嘉欣笑言:「佢係特別嘅case嚟,佢好擔心有人分薄咗我,佢唔乖時我會同佢講話如果有乖嘅BB就好喇,咁講佢會好緊張,會乖番。我啲朋友話我唔應該咁講,冇理由咁講,好過份。(佢好依賴你?)佢係個生活上好獨立嘅男仔,但係如果見到我抱住其他BB或者聽到都會覺得好威脅。」

嘉欣更表示復活節將會一家三口出外旅行,到時會帶仔仔一齊去滑雪!

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!