被指「第三者」裕美反擊大爆料!直言:麥貝夷同翟威廉冇拍過拖

最新娛聞

廣告

早前麥貝夷IG大爆料,指「賤男」舊愛狂食女,矛頭直指翟威廉。之後兩人的共同朋友裕美又被拖落水,被冠上第三者之名。裕美近日決定大反擊,她指麥貝夷同翟威廉冇拍過拖,即睇咩事!

撰文:Lmc丨圖片:裕美@IG、翟威廉@IG、麥貝夷@IG,Happy Live@Youtube丨編輯:海月

裕美:麥貝夷拉埋我落水

面對被指第三者,裕美相當生氣,她提到:「麥貝夷拉埋我落水,引導傳媒嚟誤會我,佢有責任同我講返兩句,所以我發訊息俾佢,要求佢喺社交網發文澄清。」而麥貝夷就回應:「要講嘅都講晒喇。」令裕美嬲上加嬲。

裕美不甘被麥貝夷指是「第三者」反擊大爆料曾介紹男仔畀對方:麥貝夷同翟威廉冇拍過拖
裕美不甘被麥貝夷指是「第三者」

裕美撮合麥貝夷與林作好友Edmond Luk拍拖

另外,裕美提到2019年曾介紹男仔給麥貝夷識,此人是林作好友Edmond Luk,他們拍拖至上年尾才分開,所以麥貝夷同翟威廉冇拍過拖。裕美又講到:「其實麥貝夷同Edmond拍拖前後,甚至拍拖期間都有上Happy Live唱歌,Happy Live喺夜晚做,咁嗰晚我就預咗佢唔會上嚟我度瞓。我同麥貝夷好close嗰陣,佢曾經同我講過,同翟威廉只係『朋友』,唔會鍾意佢,亦冇提過兩人拍拖,就算上去Happy Live,都只係交代話『我又上去佢度做……Happy Live』」

裕美不甘被麥貝夷指是「第三者」反擊大爆料曾介紹男仔畀對方:麥貝夷同翟威廉冇拍過拖
麥貝夷與Edmond Luk拍拖期間,也有上Happy Live

大爆麥貝夷難相處

麥貝夷與Edmond Luk拍拖期間,也有上Happy Live。裕美指睇唔過眼:「勸佢唔好咁對Edmond,怕佢會玩出火,佢就當我係敵人,怪我好鬧佢,嬲咗我。」她又指麥貝夷難相處,有佢講冇人講,又會成日自行幻想:「試過同佢一齊坐uber,司機見佢喺車上喊就請佢食糖,司機只係出於好意,都有遞埋畀我食o架!點知佢諗多咗黑晒面兼發晒癲,以為對方想佔佢便宜,惡到不得了,搞到我幾唔好意思呀!佢成日覺得全世界嘅男人對佢都有企圖,真係要去睇精神科醫生。」

裕美不甘被麥貝夷指是「第三者」反擊大爆料曾介紹男仔畀對方:麥貝夷同翟威廉冇拍過拖
裕美大爆麥貝夷難相處

裕美指翟威廉:佢係坦誠嘅人

最後,裕美指翟威廉是坦誠嘅人:「佢直認自己單身7年係有性伴侶,唔會陰你,佢同麥貝夷嘅關係,兩人都心知肚明,所以今次嘅事,我同佢都笑咗,一致覺得麥貝夷有需要去睇醫生。」另外,她又奉勸麥貝夷,指做女人不是叫男伴戴套進行性行為,就叫做識得保護自己,而係要確立同男方關係知道對方不愛自己,就不要再糾纏。

裕美不甘被麥貝夷指是「第三者」反擊大爆料曾介紹男仔畀對方:麥貝夷同翟威廉冇拍過拖
裕美指翟威廉是坦誠嘅人

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!