謝安琪宣布停工造人

謝安琪宣布停工造人

最新娛聞

廣告

 

謝安琪(Kay)穿性感開窿裙宣傳4月世界巡唱香港站,但同時卻無奈透露要暫延超過10場內地巡唱!佢表示因多個原因造成,有傳係佢被指前年於佔中期間到金鐘撐學生有關。對於內地巡唱暫停,Kay坦言係好大打擊,因未能同內地歌迷見面感內疚,更曾為此傷心喊爆!

Kay更表示完成巡唱後會放一年長假,陪伴家人:「我想珍惜同老人家以及屋企人相處嘅時間,同佢哋去多啲旅行。」而提到休息一年賺少千萬,Kay坦言只想珍惜同家人相處時間,亦不排除乘機造人!

期間好友方大同驚喜現身,送上香料籃子因為:「我幫Kay作咗首〈香女人〉,舞台上佢係香女人,知佢做完演唱會會休息一排,所以送呢個俾佢煮飯用。」問到時會否為Kay做嘉賓,方大同笑言:「我一定到,如果我可以嘅話。」

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!