超能使者

超能使者| 監製率先爆料 陳展鵬唐詩詠感情將昇華有情慾戲

最新娛聞

廣告

台慶劇《超能使者》在11月21日播出的一集講到精神病獲治好的阿鏈(陳展鵬飾),終於記起家中巨變事實,生無可戀的他一度自我放棄露宿橋底,其間遭魚蛋仔(唐嘉麟飾)等人拳打腳踢兼逼食「地下飯」。
超能使者
(圖片來源:TVB《超能使者》)

監製率先爆陳展鵬同唐詩詠有床戲

今天(23日)一集中,劇集監製文偉鴻便在IG率先爆料,講到陳展鵬與唐詩詠感情將再昇華,二人更有床戲,令不少網友留言寫道希望快點能看到這一幕。

超能使者 終於有發展。
終於有發展。(圖片來源:IG@jazz_boon)
超能使者 詩詠好期待咁。
詩詠好期待咁。(圖片來源:IG@ jazz_boon)
超能使者 咁心急。
咁心急。(圖片來源:IG@jazz_boon)

陳展鵬大啖扒飯入口

不忍陳展鵬阿鏈被霸凌侮辱的「超能使者」趕及營救,惟阿鏈屢勸不聽,繼續將地上的飯大啖大啖扒入口,更爆Seed認廢人:「我係賤底泥,我鍾意食地上啲飯得唔得吖?我求吓你哋走啦,我唔想見到你哋呀!走呀!」最終還捱了Q姨(唐詩詠飾)狠狠一巴,令不少網民大嗌心悒。

超能使者
(圖片來源:TVB《超能使者》)

陳展鵬邋遢造型「就地取材」

過去兩集陳展鵬將各種情緒發揮得淋漓盡致,對於演技再獲觀眾肯定,他表示好開心:「好感恩大家陪住我成長,亦畀好多唔同意見、方向我調整,有句說話『真正朋友應該講真正說話』,要進步就一定要接受批評,而觀眾就好似家人咁督促我成長。」

超能使者
(圖片來源:TVB《超能使者》)

為求逼真,陳展鵬指該幕一身邋遢造型是「就地取材」,就是當場將戲服掉落地再捽污糟,又謂「趴地扒飯」NG了三、四次才收貨:「最難過係第一Take,因為我未克服到仲係忌住忌住咁,所以表情唔得。」他指被摑戲是一Take過完成,並謂事前刻意要求唐詩詠出盡全力打:「畀佢打完我都有啲暈暈哋,成個人freeze咗,因為真係食得好應,嗰日返到屋企都見到牙骹位爆咗少少微絲血管。」

超能使者
(圖片來源:TVB《超能使者》)
超能使者
(圖片來源:TVB《超能使者》)

超能使者惹殺身之禍

昨晚另一焦點是阿鏈及高勇(陳山聰飾)輪流鬥Chok救人。話說Open姐(劉穎鏇飾)水著廣告引來大老闆賀逸熹(陳國峰飾)垂涎,後者借食飯之名乘機侵犯Open姐,雖然高勇及時救走Open姐,但卻遭逸熹帶人上門追殺。就在Open姐被逸熹挾持一幕,高勇赤手空拳以一敵眾,更化身「人肉盾牌」Man爆為Open姐擋子彈。陳國峰被超能使者教訓到重傷後,父親賀慶隆(歐瑞偉飾)向超能使者發出江湖追殺令!

劉穎鏇水着引陳國峰:

歐瑞偉下江湖追殺令:

賀逸熹(陳國峰飾)借食飯之名乘機侵犯Open姐劉穎鏇,雖然高勇及時救走Open姐,但卻遭逸熹帶人上門追殺。

撰文:東方新地圖片來源:TVB《超能使者》截圖