車廂溫馨兩個鐘 練海棠瞞伍詠薇偷食

最新娛聞

廣告

現年47歲的伍詠薇一向係玩得之人,經常在公開場合不避嫌撩仔,不過事實上佢用情專一,與廣告人練海棠結婚已17年,兩公婆經常高調晒恩愛。但上月有報道指練海棠竟然背妻偷食34D長髮女,而且每次幽會時都會「喬裝」出動,認真識玩!

練生被發現與長髮女到油麻地一戲院睇戲,佢在快餐店時本來着住白色T-shirt,但之後忽然加多件恤衫仲戴上口罩,變裝後先同長髮女一齊入場。睇完戲兩人就去中環開餐嘆白酒,可能因為兩杯落肚,心情似乎放鬆不少。用餐約一小時後轉場去南灣沙灘,練生同長髮女一直在七人車中間乘客位,匿喺車廂近兩小時!

 

長髮女全程都冇落過車,不過見到練生除咗件恤衫,落車時仲成支水兜頭淋,似乎做完好激烈的運動,要急急降溫!完事後練生送長髮女返筲箕灣耀東邨,見到長髮女依依不捨,傾足五分鐘都未肯走,最後吻別完先單拖上樓。至於練生…當然就係返屋企交人啦。

 

想八盡娛圈消息,訂閱電子版《東方新地》啦!仲送你《新假期》,茶餘飯後唔憂無話題!即上:http://p.nmg.com.hk/dijw46

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!