遇裝修黑店 葉璇複式豪宅變爛樓

遇裝修黑店 葉璇複式豪宅變爛樓

最新娛聞

廣告

裝修嘅嘢,我哋呢啲行外人真係識條鐵咩?好似王祖藍前年搵個教友幫手,諗住用300萬豪裝新屋,點知最後搞到一鑊粥,要搵另一間公司執手尾之餘,仲要超支200萬!啱啱又有騙案發生喇!近年主力在國內拍劇的葉璇,今朝喺微博po咗兩張相,又打咗大段字,開名鬧爆裝修公司,「是家家都遇到過@百安居這樣不負責任的裝修公司嗎?工人每天遲到早退、電線裸露不保護、精裝修的地板也不保護就施工,種種不專業數不勝數,淚漣漣啊。誰能教教我該怎麼辦?」

從兩張圖所見,葉璇間豪宅係複式,有樓梯上二樓,樓價唔慌平。咁靚嘅屋俾裝修公司整到爛溶溶又確係嬲到震,最慘葉璇本身好忙,冇時間日日監督工人開工,仲已經俾晒全數裝修費,所以佢都好苦惱,周圍問人點算好!

 

不過錢解決到嘅問題就唔係問題,葉璇男友「小默先生」係富二代,喺上海有頭有面,要幫女友拆掂件事,其實唔難。

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk