鄧健泓

鄧健泓爆出「家暴」事件 石詠莉斥:佢摑咗我一巴!

最新娛聞

廣告

現時44歲的鄧健泓和31歲的石詠莉拍拖五年,上年二人終於拉埋天窗。結婚一年多後,近日,石詠莉出席商場活動時竟爆「家暴」事件,坦言被老公狠摑一巴!

撰文:東方新地|圖片:Instagram、新傳媒圖片庫

鄧健泓老婆大爆「家暴」事件

石詠莉(Sukie)與張惠雅(Regen)現身大埔超級城出席活動,期間二人更調製夏日消暑飲品。活動期間,Sukie表示自己最近忙於準備新碟外,同時亦為舞台劇排練,指自己經常搵老公鄧健泓幫手排戲,卻有次意外發生「家暴」!

#向西聞記 #Day1 #HMVOD劇

A post shared by 石詠莉Sukie S (@sukieshek) on

石詠莉被摑一巴

Sukie透露,指劇情關於家暴,因此老公按情節需要而打她,點知鄧健泓就一巴摑落Sukie度,加上可能老公太入戲,成件事太逼真,令到二人當場即時呆咗!

鄧健泓做戲做全套

Sukie續指被摑後,鄧健泓跟住話「The show must go on」,但事後都有對她講聲Sorry。至於大唔大力,Sukie就話本以為老公作狀,不過好在都唔大力,但好笑在老公唔係第一時間講Sorry。

鄧健泓 石詠莉大婚

44歲的鄧健泓和31歲的石詠莉拍拖五年,終於開花結果,二人於假九龍灣國際展貿中心的The Glass Pavilion舉行婚禮,夜晚在同一地方擺喜酒。

見到新郎鄧健泓身穿啡紅色格仔禮服,而石詠莉則挑選了一襲低胸露肩婚紗,頸配一條羽毛狀的頸飾,簡潔又高貴!

晒結婚戒指係指定動作吧!

兩人企喺布景板前供傳媒影相,更有求必應連咀兩次!

問到兩人五年之間經歷的風風雨雨,鄧健泓表示風雨並唔係好多,但經歷的事情不少,譬如事業上的困難、難關、際遇等。如果冇以上咁多既事情發生,冇經歷咁多野,可能兩人唔會走到拍拖呢一步。而石詠莉在旁聽到呢一句就鬼馬回應:「你就想呀!」

石詠莉表示好感恩識到老公鄧健泓,因為除了屋企人外,佢從未見過一個人如此無條件、如此不求回報的為自己付出。而鄧健泓則稱承諾唔係講就得,始終係要做,所以自己都不斷努力做令老婆更好。最後當然唔少得問問兩位新人的造人計劃,佢哋就好例牌地話順其自然,始終結婚後仲有好多工作等緊佢哋!

婚禮場地一覽~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!