鄧紫棋

合作11年反目收場!鄧紫棋發聲明宣布同經理人公司解約

最新娛聞

廣告

27歲的歌手鄧紫棋(G.E.M.)08年入行至今,一直簽約「蜂鳥音樂」為經理人公司,至今合作11年,G.E.M.昨晚突然於社交平台發聲明,宣布同經理人公司解約,G.E.M.更發表千字文訴心聲。

 

撰文:東方新地 圖片:微博、鄧紫棋 IG、鄧紫棋facebook

鄧紫棋 同經理人反目收場

事情其實有迹可尋,事緣G.E.M.日前前往美國洛杉磯參加進修課程,一向活潑開朗的她突然在IG抒發愁緒,留言:「不忍心真的狠下心。但不忍心,就是對自己狠心⋯你會怎麼選擇?」不少粉絲見偶像散發負能量,均大表擔心。

只見照片中有一隻鳥孤獨的站在樹頂,沉重的文字配上灰暗的照片,連女星鍾舒漫也留言關心她:「狠下心可能對大家都健康bor。」

G.E.M.昨晚在facebook發文,貼上由代表她的律師發出之聲明,宣佈與「蜂鳥音樂有限公司」即時終止獨家經理人合同,音樂創作方面的合約亦於本月底合約期滿終止,G.E.M.與過往合作無間的張丹亦正式結束關係。

聲明全文如下:

這輩子除了我爸爸,你們曾是我最信任的兩個男人吧。可惜我們終於來到,一個句號。

這些年來我一次次在不公平的情況裡(裏)嘗試調整自己的心態;一次次擦掉眼淚告訴自己息事寧人、盡量忍讓;包括幾個月前當我發現公司的嚴重違約後我還是沉著(着)氣盡量去溝通,希望和平解決事情……撫心自問,我真的盡力了。

這三個月裡(裏),我每天在跟律師溝通、來來回回在律師陪同下與公司商討、又試過找調解員進行調解、一次又一次降低我的底線、整個過程裡(裏)也一直在配合完成本來已接下的工作(除了其中一個公司在未獲得我事先同意而簽下的代言合約)。這一切的努力以及一次次的讓步,都是為了能低調、和平地解決事情。我甚至在一月底一度以為我們和解有望,所以我也終於唯一一次在微博上寫了關於巡演Part 2的事情。沒想到最終還是和解不了,而他們繼續漠視事情的嚴重性,繼續公佈(布)新的場次。我很無奈,因為我真的不希望把事情鬧大。

律師曾多次建議我循法律途徑解決糾紛,當中我也有很生氣的時候,但一次次我還是選擇了再給一次機會,選擇再一次相信可能可以和平解決。時至今天,已經到達我能保護自己的最後關頭,我終於開始問自己,明天我就要出發去澳門進行演唱會彩(綵)排,難道我真的又是被這樣的壓力逼著(着)我妥協嗎?

想起前幾天在飛機上看的電影《Green Book》。牙買加裔美國鋼琴家Don Shirley一直受到不公平的待遇。而最後在Birmingham的演出前,他更被禁止進入表演場地的白人專用餐廳。當時Don Shirley阻止Tony Lip用武力威脅餐廳老闆,他說:“’You never win with violence. You only win when you maintain your dignity.” 但同時,他也“stood up for himself”,拒絕表演。這一幕很鼓勵到我。

思前想後,我有了決定。對於未來兩個月這八場已售票或已公佈(布)的演唱會,我實在不想讓所有已經買票的歌迷失望,也不想影響到各地的主辦方,所以在蜂鳥音樂不主動提出取消演唱會的情況下,我還是會盡力完成這些演出。但是這裡我要鄭重申明我的立場以保護我的法律理據:我和蜂鳥音樂已經不存在藝人與經紀人的關係。而我願意完成與蜂鳥音樂的這最後八場演唱會,只是純粹希望減少任何有可能對其他人造成的影響。

冰封三尺非一日之寒。走到今天這一步,是因為我在漫長的商討過程中真的感到絕望了。但無論如何,我知道這一次我真的要stand up for myself。我不希望最終要走上法庭,但如果這是唯一能尋找到公義的途徑,這一次我會勇敢面對,絕不退縮!

最後,我衷心感謝所有一直愛我支持我的人,是你們給了我勇氣與動力!謝謝!

鄧紫棋成功打入BBC百大女性榜唯一入圍中港台藝人!

去年底,G.E.M.入選國際知名媒體BBC嘅「百大女性」名單,評語中提及G.E.M.係一名暢銷女性音樂人,會利用其影響力致力於音樂,以及協助教育、慈善組織,不過大會就將佢列為來自中國嘅創作歌手!

去年11月初,G.E.M.出席有「科學界奧斯卡」之稱嘅「科學突破獎」頒獎典禮,當時G.E.M.就同主持人交談時就話:「I am from Hong Kong(我嚟自香港)」。

View this post on Instagram

集郵post😁 其實真的超榮幸,因為當晚唯一的另一位表演嘉賓就是神級的Lionel Richie!他實在太多太多厲害又感人的作品,能跟他同台我太開心啦!笑到眼睛都不見了🤣 而且我仰慕好久的好多人,包括音樂人、演員、企業家等等,我當晚都去集遊了,哈哈哈哈!好開心! OMG I have been inspired by @Lionelrichie since I was young. Soooooo excited when I met him haha! Look at my face lol. What an honour to be able to perform not only for the great scientists, but also for so many great artists and entrepreneurs! @lanadelrey @orlandobloom @davidfoster #rachelmcadams #sergeybrin #susanwojcicki #annewojcicki #love

A post shared by G.E.M.鄧紫棋 (@gem0816) on

何韻詩曾入選BBC百大女性榜

值得一提嘅係,前年何韻詩亦曾經因以藝人身份經常為社會議題發聲而入選!

G.E.M.獲邀去NASA頒獎唱歌 竟爆整容疑雲

一直有「宇宙 G.E.M.」之稱嘅鄧紫棋(G.E.M.),唔通真係同太空特別有緣?

話說講返轉頭佢點解會有個咁嘅稱號,就要講到2014年,佢成為了亞洲首位華人形象大使,當時仲話2015年會去荷蘭阿姆斯特丹接受訓練,準備飛上太空。

當時宇宙巨G.E.M.仲有post過唔少著晒太空衣嘅相,可惜最後都未有達成使命,未有上到太空,17年G.E.M.就話收到email呢次太空旅行唔能夠成行。

上次唔成行唔緊要,呢次G.E.M.就獲邀去到美國擔任表演嘉賓,出席堪稱係「科學界奧斯卡」嘅「科學突破獎」(Breakthrough Prize)頒獎禮,更在台上表演唱中文歌,認真威水!

出發前G.E.M.都有在網上貼文,話自己收到邀請時完全係受寵若驚,真係發夢都估唔到!

佢話:「有點小緊張,因為以前在占士邦電影裏看到Pierce Brosnan時,根本沒想過有一天他將介紹我出場然後聽我唱歌!而且當晚唯一的另一位表演嘉賓更是我從小超級無敵仰慕的Lionel Richie,反正我好興奮好激動,必須表達一下,哈哈哈!」

「宇宙 G.E.M. 」呢日以一身低胸晚裝現身,在台上跟主持人交流時,佢介紹自己係來自香港,之後就獻唱中文歌,係電影《太空潛航者Passengers》中文主題曲《光年之外》。

個面幾尖…

網民:唔認得佢肯定埋咗線囉!

呢次雖然都令唔少網民覺得G.E.M.揚威國際,非常值得港人驕傲,但大家的重點除了落咗G.E.M.的英文﹑唱功之外,最受關注嘅反而係佢個樣!

近睇鼻樑似乎真係比以前挺咗喎!

有少少唔自然個表情,唔通真係「膠」咗?

好多網友留言都話覺得G.E.M.唔同咗樣,差少少唔認得佢!

網友:「個鼻似埋左線」﹑「塊面好似細左」﹑「微整過啦」

睇返G.E.M. 接受訪問時,眼利嘅網民都話真心唔同咗樣!

< style=”font-weight: 400;”>之前一個以《 Stan Lee’s Comic Universe》為名嘅展覽喺上海舉行,雖然Stan Lee本人冇出席,不過就公布咗一個以</>< style=”font-weight: 400;”>阿G.E.M.為藍本嘅超級英雄JEWEL,名字同阿G.E.M.個名一樣有寶石嘅意思,真係好有心思呀!</>

JEWEL呢個超級英級個名嘅意思就同阿G.E.M.一樣,不過外型就被班網民批評到體無完膚啦。

G.E.M.繼「蟲蟲裝」後又一力作

網民:搞乜鬼成隻水母咁樣

阿G.E.M.把聲把聲靚當然係不容置疑,不過造型方面就不時被人批評,難怪一見到佢化身超級英雄個造型大家都忍唔住諗起佢過往嘅「經典」打扮呀。仲有網民話佢自從北上搵真銀之後,連造型都非常「迎合國情」,簡直係走在內地fashion尖端呀!

有網民話阿GEM呢套衫係阿婆底褲加螢光外套。

呢套就適合玩抖音拍學貓叫。

講到阿G.E.M.近年嘅fashion力作,不得不提梗係呢套「蟲蟲裝」。貼身透視長裙確係吸晴嘅,不過無論係遠睇定近睇,阿GEM上身一條條「蟲蟲」嘅點綴,不論係粉絲定係尖酸刻薄嘅網民都口風一致咁話,呢套衫好得人驚呀!

唔知係咪因為網民反應太熱烈嘅關係呢?阿G.E.M.後來嘅打扮似乎收儉咗唔少,似返一個正正常常嘅後生女啦。

不過阿G.E.M.間中又會有失手嘅時候,搞到有網民話佢返內地做嘢後,做到連打扮都勁「貼地」。

比起阿G.E.M.鄧紫棋嘅「蟲蟲裝」同「阿婆底褲」,佢最近呢啲打扮真係濕濕碎……點知網民發現佢近日又有驚人打扮,話佢呢套出海嘅look好似水母咁呀!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!