鄧萃雯

鄧萃雯奪視后擺出不屑樣 佘詩曼為當年解話:「嗰陣我只係…」

最新娛聞

廣告

近期佘詩曼因為內地劇集《延禧攻略》嫻妃一角爆紅,近日就被邀請到內地清談節目《魯豫有約》做嘉賓,除咗同觀眾分享《延禧攻略》嘅拍攝回憶,仲大爆當年TVB台慶頒獎禮嘅是非……

撰文:東方新地|圖片:節目截圖、電視劇截圖

鄧萃雯奪視后擺出不屑樣 佘詩曼為當年解話:「嗰陣我只係…」

2010年,佘詩曼主演嘅《公主嫁到》同鄧萃雯主演嘅《巾幗梟雄之義海豪情》競爭視后。不過當雯女奪得視后之後,阿余嘅不屑樣就被捕捉到。今次阿佘就為呢件事解話……

阿佘喺內地清談節目《魯豫有約》解釋當時反白眼嘅是非。

阿佘話當時只係斜望住自己嘅劉海,但係就估唔到帶嚟咁嘅效果。不過最新消息就話,阿佘唔係講緊雯女,因為上節目總唔能夠咩都話無,咁樣節目都唔好睇,並表示自己非常欣賞鄧萃雯。

當年阿佘獲得「我最喜愛電視女角色」,失落視后

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!