金宵大廈2

金宵大廈2|趙希洛驚變惡霸睇到觀眾燒腦 6大細節拆解「平行時空」真相

最新娛聞

廣告

趙希洛《金宵大廈》中飾演癲婆上位,今次終於唔使再做癲婆,有得做專業人士律師,不過她與黃建東主演的其中一個單元《對倒》又變咗個樣做地產惡霸,觀眾真係睇到燒腦!所以監製都提出6個貼士,助觀眾更易投入!

金宵大廈2 單元五《對倒》宣傳海報終於曝光,趙希洛及黃建東的造型及狂野神情亦相當吸睛!到底有幾多玄機喺入面?大家真係要落足眼力。
單元五《對倒》宣傳海報終於曝光,趙希洛及黃建東的造型及狂野神情亦相當吸睛!到底有幾多玄機喺入面?大家真係要落足眼力。(圖片來源:TVB提供)
金宵大廈2 雖然今次趙希洛唔係做癲婆。
雖然今次趙希洛唔係做癲婆。(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)
金宵大廈2 不過一樣表情誇張,有啲瘋狂味!
不過一樣表情誇張,有啲瘋狂味!(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)

李施嬅誤闖「反轉世界」

劇中主角Ella(李施嬅飾)不斷在七樓與八樓之間來來回回,最終靠「靚寶」引 領方能進入七樓半,原來是另一個平行時空—黑白世界終!這裡除了沒有色彩、所有的字體左右反轉,而Ella所遇到的事亦與真實世界完全相,死者復生,窮人變有錢佬!連原本是一名律師的老友Jessie(趙希洛飾)都變咗做社團人士!

金宵大廈2 啲字全部調轉寫。
啲字全部調轉寫。(圖片來源:《金宵大廈2》劇照)
金宵大廈2 同之前Maurice陳山聰飾)要反轉張說明書嚟睇有好大關聯!
同之前Maurice(陳山聰飾)要反轉張說明書嚟睇有好大關聯!(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)
金宵大廈2 趙希洛仲冚咗李施嬅一巴!
趙希洛仲冚咗李施嬅一巴!(圖片來源:《金宵大廈2》預告片截圖)

相關文章:金宵大廈2|趙希洛終於唔使做癲婆 演律師周身瘀 醫生誤會受虐堅持報警

《金宵大廈2》六大細節拆解

為了助觀眾更易理解《金宵大廈2》的世界觀,監製阿細亦公開點出六大重點,是觀眾必需要去理解的細節,

1)之前施嬅接受電台訪問時都講過,點解喺六十年代,唯獨佢飾演嘅女醫生講嘢有特別口音,但山聰飾演嘅男病人又冇呢?
2)再講番 Ella 同 Maurice 喺中環嘅深情一吻,點解當時會落雪呢?當時嘅 Maurice 又係咩反應?
3)阿 Lam(張彥博飾)曾經指住四張相同山聰講,仲有三個機會、一個 Jackpot,又有咩特別含意?
4)另外有冇留意到每一張山聰影嘅相都同單元人物有關?咁山聰要搵嘅 第三者,會唔會係其中一個單元主角?
5)點解之前零零舍舍有一幅于洋嘅相會喺 Ella 屋企度出現?
6)仲有網民發現山聰戴嘅眼鏡有唔同,咁到底又代表咩呢?以上種種,都同之後嘅劇情有好大嘅關連。

金宵大廈2 有口音嘅六十年代精神科醫生。
有口音嘅六十年代精神科醫生。(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)
金宵大廈2 山聰影嘅影原來都有玄機!
山聰影嘅影原來都有玄機!(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)
金宵大廈2 二人咀嘴都有暗示?
二人咀嘴都有暗示?(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)
即睇《金宵大廈2》1-20集劇情劇透

黑白世界 每人都有陰暗面!

網民看到黑白世界出現後,即爭相留言解謎謂:「晴天同落雨,死咗變冇死,外賣仔變有錢人,律師變黑社會」、「全部嘢都反轉,咪即係 生嘅人變死,死嘅人變生,咁條街咪無人咯。」看來隨著劇情發展,一股金宵燒腦旋風或又再席捲香港。

張彥博穿梭兩個平行時空

在第一輯《今宵大廈》被貓妖附身的林哥仔, 與靚寶一同守護此時空之李施嬅和陳山聰,這個設定在第二輯亦漸見線索!在第九集可以見到Lam仔與黑貓阿寶對話,談及另一個金宵大廈的情況,並試圖出手相救被困黑白世界的李施嬅

金宵大廈2 第一輯一《金宵大廈》張彥博已曝露貓妖身份,能穿梭不同時空!
第一輯一《金宵大廈》張彥博已曝露貓妖身份,能穿梭不同時空!(圖片來源:tvb.com)

第10集劇情劇透(04/15) 兩個李施嬅陷入時空危機

第五單元〈對倒〉下 黃建東收購金宵大廈 決戰兩個李施嬅

平行世界的金宵大廈已成地產公司囊中物,頭目黃建東辛苦立下的功勞卻被上司四爺搶走。黃建東不忿,投保MIA保險後同樣「黑化」,出招暗算四爺,四爺以牙還牙,兩人鬥得你死我活,同時也令李施嬅面臨危機。李施嬅終遇見與她樣貌相同、性格各異的Lydia,而Lydia似乎早已知道世界上存在着另一個自己……陳山聰感應到李施嬅身在另一個維度空間,陷於危險,可惜無論出盡甚麼方法也找不到她……張彥博也想拯救李施嬅,可惜事與願違。

金宵大廈2 平行世界中Lydia的樣子已經在第9集曝光!
平行世界中Lydia的樣子已經在第9集曝光!(圖片來源:TVB.com)
金宵大廈2 黃建東買了「MIA保險」後放膽做壞事,與趙希洛一樣變成惡魔級收樓員。
黃建東買了「MIA保險」後放膽做壞事,與趙希洛一樣變成惡魔級收樓員。(圖片來源:TVB.com)
金宵大廈2 相隔兩個時空,陳山聰救唔救到李施嬅?
相隔兩個時空,陳山聰救唔救到李施嬅?(圖片來源:TVB.com)

誤闖平行世界,體驗新嘅身份!

金宵大廈2 突然出現的漂雪,會唔會同黑白世界又有關呢?
突然出現的漂雪,會唔會同黑白世界又有關呢?(圖片來源:《金宵大廈2》劇照)

《金宵大廈2》趙希洛角色有什麼伏線?

《金宵大廈2》趙希洛原本是Ella李施嬅的律師閨蜜,到即將播出的新一集講述趙希洛出現於平行世界並變了另一個人……詳情請看

《金宵大廈2》平行時空有那6大細節需留意?

監製為了讓觀眾能看得透徹,已提出了平行時空裡面需要留意6大細節位,首先要留意單元名為〈對倒〉……詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:《金宵大廈2》截圖、《金宵大廈2》劇照、TVB提供