鍾卓穎 ash

鍾卓穎Ash主持旅遊節目 ViuTV搵樊沛珈Ah Gi做配襯網民嗌熄機 批5大難睇原因

最新娛聞

廣告

鍾卓穎Ash及樊沛珈Ah Gi主持ViuTV旅遊節目《撞名撞城遊一番》,雖然介紹港人「鄉下」日本,但播出以來反應好一般,每次ViuTV貼出預告或花絮更瘋狂吸嬲,網民直指因為Ash要熄機,狠批5大死因,出動埋女神Ah Gi「救亡」不果,看來Ash的觀眾緣真係…!

撞名撞城遊一番|鍾卓穎、樊沛珈遊日本

鍾卓穎Ash及樊沛珈主持15集《撞名撞城遊一番》,反應未如理想,每集播出後都有網民去ViuTV的FB專頁留言,直指「有Ash就熄機」,更怒指ViuTV為了幫Ash洗白,不惜犧牲另一主持Ah Gi,直斥「利用Ah Gi人氣去幫負評王,可恥,仲硬攝個位比Ash喺個旅遊節目度唱歌」,令該旅遊節目的po都被派嬲!

鍾卓穎 ash 鍾卓穎 鍾卓穎Ash及樊沛珈Ah Gi主持ViuTV旅遊節目《撞名撞城遊一番》
鍾卓穎Ash及樊沛珈Ah Gi主持ViuTV旅遊節目《撞名撞城遊一番》(圖片來源:大會提供)

1.重提瞞婚離婚

網民直指《撞名撞城遊一番》之成敗全因Ash,今次全因她陀衰家,連累節目反應差,更大數5大死因。首先,網民再勾起鍾卓穎Ash參加《全民造星4》時瞞婚再離婚,疑未搞清手續便與MC張天賦因拍MV而傳緋聞,令Ash「正印」老公在MC開直播時踩場,期後成為網民討厭的藝人。

鍾卓穎 ash 人氣絕對冇參賽嘅時候咁高!
人氣絕對冇參賽嘅時候咁高!(圖片來源:IG@ iamashleyyy___)

2.借BB打卡扮有愛心

第二點,節目中Ash重提本來任職護士,不惜醫院育嬰室影相,借啲BB打卡,大顯愛心:

「講到自己咁有愛心,但發明星夢就,話唔做就唔做,同對婚姻一樣,唔專一」

鍾卓穎 ash 鍾卓穎 鍾卓穎Ash曝光率不少!
鍾卓穎Ash曝光率不少!(圖片來源:IG@iamashleyyy___)

3.個樣唔討好,同李力持撞樣

有網友幫Ash平反,指出「離婚不是大事」,不過有網民指就算唔計離婚事件,Ash亦不見得特別討好,更針對其樣子作評論: 「《造星》大把女啦」、「佢真係好似工人姐姐,腳又粗,佢究竟可以賣咩?ViuTV夾硬捧佢,咩準則呀?」、「唔計佢以前啲嘢,佢對眼長期無焦點、「成個李力持咁,撞晒樣喎,點睇落去喎」。

鍾卓穎 Ash被指同李子持撞樣!
Ash被指同李子持撞樣!(圖片來源:ViuTV截圖)

4.ViuTV硬捧用Ah Gi襯托

網民最大反應是ViuTV安排女神Ah Gi同Ash拍檔,「試圖搵Ah Gi人氣去救Ash」、「ViuTV不停試水溫,由朝早到下午節目,依家夜晚都見到佢,係咁捧佢,成日比機會佢唱歌」、「ViuTV依家TVB化得好緊要,愈係反愈係捧,係咪當佢係楊明咁做呀?」、「明明好想睇Ah Gi但見到Ash真係無辦法唔熄電視」。

而喺節目入面,Ash被安排唱陳卓賢的《地球上的最後一朵花》,明顯是「洗底」,Ash話對唱歌失去信心,

「覺得無人再想聽我唱歌,己龍經年幾無唱過歌,自己都諗過喺旅遊節目可以唱歌!」

另外佢仲講話參加《全民造星》時,冇諗咁多,就只係想唱歌畀人聽,唔少網民聽完都話佢虛偽「咁喺街唱咪得,使乜參賽啫」、「想紅就紅啦,扮咩」。

鍾卓穎 ash 鍾卓穎 鍾卓穎Ash在節目中被安排唱陳卓賢的《地球上的最後一朵花》,佢話對唱歌失去信心,「覺得無人再想聽我唱歌,己龍經年幾無唱過歌,自己都諗過喺旅遊節目可以唱歌!」
鍾卓穎Ash在節目中被安排唱陳卓賢的《地球上的最後一朵花》,佢話對唱歌失去信心,「覺得無人再想聽我唱歌,己龍經年幾無唱過歌,自己都諗過喺旅遊節目可以唱歌!」(圖片來源:ViuTV截圖)
鍾卓穎 ash 鍾卓穎 安排Ash公開唱歌,好有保錡洗白feel!
安排Ash公開唱歌,好有洗白feel!(圖片來源:ViuTV截圖)
鍾卓穎 ash 鍾卓穎 Ah Gi扮粉絲送花!
Ah Gi扮粉絲送花!(圖片來源:ViuTV截圖)

5.節目牽強介紹撞名地點 根本唔掂

亦有不少網民指除了Ash主持是熄機主因,其實節目選取亦太悶,夾硬尋找與香港地方名相同的地方,就連「馬場」都夾硬拉埋嚟講,資訊內容牽強,網民評論就話:「成日靠Ah Gi一個主持大局」、「個節目好無聊、節奏又慢」、「節目內容都唔吸引,無拿拿安排鍾卓穎唱歌,搞到Ah Gi個集變配襯,仲要扮係佢粉絲,真係慘」。

鍾卓穎 ash 鍾卓穎
(圖片來源:IG@iamashleyyy___)
鍾卓穎 ash 鍾卓穎
(圖片來源:IG@iamashleyyy___)
鍾卓穎 ash 鍾卓穎 鍾卓穎早前在《粉絲關注組》的紀念張國榮節目上,自認是哥哥忠粉,更獻唱《玻璃之城》。
鍾卓穎早前在《粉絲關注組》的紀念張國榮節目上,自認是哥哥忠粉,更獻唱《玻璃之城》。(圖片來源:ViuTV截圖)
鍾卓穎 Ash話唱《玻璃之城》好大壓力,「我唔係好識喺首歌度投放感情,因為火首歌技巧好少」語出驚人,曾比特都被佢呢番話嚇親!
Ash話唱《玻璃之情》好大壓力,「我唔係好識喺首歌度投放感情,因為首歌技巧好少」語出驚人,曾比特都被佢呢番話嚇親!(圖片來源:ViuTV截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@iamashleyyy___、ViuTV截圖資料或影片來源:原文刊於NewMonday