鍾鎮濤

最佳人夫 鍾鎮濤 去到邊型到邊

最新娛聞

廣告

65歲B哥哥鍾鎮濤型足45年,「登六」後一個年代都過咗一半,去到邊依然係咁有台型。啱啱拍完許鞍華監製、麥曦茵導演、做Sammi老竇嘅新片,B哥哥最近正為陳友監製嘅電影宣傳,日前難得唔使開工,有咩好得過約埋老婆范姜去行吓街、歎杯啡?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、鍾鎮濤IG

鍾鎮濤 陪老婆shopping

話說中環置地靚人型人一向多,不過一眼望落去,都係撩牙都撩得有型過人嘅B哥哥最搶鏡。兩公婆約埋女性友人飲完咖啡、吹完水,女人吹水一發不可收捨,B哥哥亦唔介意陪坐,間唔中先發表吓意見,休休閒食完個tea,兩公婆就走去拍拖shopping享受吓二人世界。

做到去到邊型到邊嘅B哥哥竟然仲可以突破型之新境界,之唔係乖乖坐埋一邊畀老婆自己睇嘢,老婆睇啱,就自動波攞出銀包埋埋單,再主動拎埋個名牌大紙袋嗰下囉!男人有風度又錫老婆,邊個女人會唔讚B哥哥型先?

唔使開戲又唔使出埠登台,B哥哥放假第一時間陪老婆范姜。

先喺置地咖啡店約埋女性朋友吹吓水,相戀廿幾年,兩公婆出街依然會對望相視而笑,呢啲咪就係愛囉!

型佬即係型佬,食飽飽撩吓牙,都有台型過人。

一場嚟到,范姜睇吓名店有咩新貨,老婆買嘢坐埋一邊乖乖等、睇啱二話不說攞個銀包出嚟找數,B哥哥呢啲絕對係最佳人夫示範。

鍾鎮濤 Kenny Bee(@bggkenny)分享的貼文 張貼

當年“表錯七日情”的組合….
鍾鎮濤 Kenny Bee(@bggkenny)分享的貼文 於 張貼

鍾鎮濤 Kenny Bee(@bggkenny)分享的貼文 張貼

鍾鎮濤 Kenny Bee(@bggkenny)分享的貼文 張貼

鍾鎮濤 Kenny Bee(@bggkenny)分享的貼文 張貼

鍾鎮濤自認呷醋岳父 支持阿女入行

B哥向來是個與子女沒有代溝的好爸爸,為了捍衞家庭,B哥工作家庭兩兼顧。為了陪著子女成長,有時更會放棄賺錢,「我唔會為咗賺錢而放棄屋企人。盡量每年都可以同啲仔女去到五次旅行,帶細路去唔同地方見多啲唔同嘅嘢。所以每逢學校假期,我盡量唔會接嘢做。為咗仔女,事業有時都要有所犧牲,如果唔係我大可以去北京住,因為工作主要喺大陸,上去住可能更加幫到我事業。但係為咗陪佢哋我覺得值得。由入學開始,每次見家長、每甩一隻牙、每次睇醫生,我都跟得好足,都係一齊經歷,我冇錯過佢哋成長任何一樣嘢。有好多爸爸因為做嘢,會覺得做乜啲細路突然大咗咁多,佢哋miss咗好多嘢,但我唔會。」

買定樓做嫁妝

影相當日,B哥帶住二女鍾懿與細女鍾幗前來影樓,兩個囡囡與爸爸又錫,關係不言而喻,講到他日女兒要嫁人,B哥十個不情願,對於會否買定每人一層樓當嫁妝,B哥說:「最緊要養大佢哋,讀完書長大後生活基本嘅嘢已經準備晒,車、樓嗰啲基本需要冇問題,但我唔會買架法拉利畀佢哋。我絕對百分之百係呷醋岳父,最好就唔好嫁,陪我幾耐得幾耐啦!其實我要求好簡單,如果有人錫佢哋多過我錫佢哋,咁我就願意畀個女嫁喇!呢啲都係講笑,都係隨緣啦!」

父女檔上陣

四名子女當中,二女鍾懿的表演慾最強,亦遺傳了B哥的音樂天份,對於女兒想入行,B哥持開放態度,「鍾懿鍾意藝術,唱歌亦係最好嘅,佢想入行我一定幫,如果入演藝界會比一般人著數好多,成日都有人想斟佢,我唔係推,不過都係讀書為先,讀書先係對佢哋將來最有保障最有利。佢哋仲細,仲會變。」

「細女鍾幗呢三、四年都話想做科學家,唱歌都係玩吓,佢睇好多天文地理科學書,睇愛因斯坦呀,成日講嘅嘢我都聽唔明,佢最大機會做專業人士,四個仔女個個性格都唔同,你估仲係以前咩,要仔女繼承父業,佢哋鍾意做咩,我都會支持。做咩都好,希望佢哋唔好怕蝕底,呢樣嘢好重要,有時行多步理想達到。」

在B哥眼中,子女永遠是最優秀的,所以經常把他們掛在口邊,女兒的生日他一定會記得,如此痛錫子女,難怪仔女都爭住黐實呢個廿四孝爸爸啦!

自小跟住爸爸走埠與表演的鍾懿,見慣大場面,比起哥哥、姐姐及妹妹,她與B哥相處的時間最多,對於有個像超人無所不能的爸爸,鍾懿說:「好多人話好羨慕我有 個咁型嘅爸爸,話我爸爸唱歌叻、又可以同佢去咁多好靚嘅地方,仲有好多經驗,可以教我好多嘢。我覺得我爸爸最值得我學習嘅就係勇敢同正面。」有個好太太與四個乖仔女陪住走高山低谷,難怪B哥正能量爆燈。

鍾鎮濤:胡亂投資有風險

鍾鎮濤的人生故事,精彩得足以寫成自傳,當年與前妻章小蕙在市好時豪氣大手掃入多項豪宅,其後因金融風暴樓市急轉直下,一度坐擁數億元資產的B哥身家霎眼煙消雲散,更欠下2億元巨債申請破產,02年宣布破產。在財困時與章小蕙離婚,女友范姜素貞卻願意陪伴B哥度難關,4年的破產期不易過,B哥仍然保持樂觀心態,事過境遷感觸良多。

對於投資,B哥見過鬼怕黑,最大領會是絕對不要胡亂投資,他說:「理財方面,真係唔好亂投資,唔識嘅嘢真係唔好亂買。除非買樓啦!起碼有嚿實際嘅嘢喺度,我依家會投資番喺我自己熟嗰行,電影啦、音樂啦,合適嘅project都會投資少少,唔會擺晒成副身家、唔會百分百,係會參與少少。我鍾意唱歌、玩音樂同拍戲,依家會選擇性咁做,以前做仔,依家咪做人老竇囉,以前可以打,依家梗係打唔到啦!近年會去大陸拍電視劇,收入真係好好,佢哋好捨得畀錢,呢樣嘢係sure win。投資唔係一定有錢賺,一定有風險,但係投入自己時間拍電視劇最穩陣最有把握,賺硬,點解唔做呢?」

玩夠先退休

工作基地已轉移到內地的B哥,坦言自己就是最大的本錢,破產後大翻身,他全靠肯捱肯做,現時在國內開工作室、在港又投資千萬搞band房,保守估計一年接超過50場內地登台騷,再加上拍戲拍劇上綜藝節目,收入閒閒地過千萬。對於身家過億,B哥笑言多年來做騷賺唔少,投資的海外物業亦升值,不過仍要返去計計數先知。

破產令解除至今已12年,B哥倒賺過億身家,經濟上無憂,退休享福指日可待,他說:「依家我已經生活得好好,可以話隨時退休,都生活無憂,呢種生活可以維持到嘅。我有樓,不過唔喺香港,唱歌拍戲,一年唱幾十場,其實已經好唔錯,夠我退休。我個人生好豐盛,人到65歲,乜都經歷過,唔係起起落落,而係大起大落。好在呢一刻,我唔係埋怨緊、羨慕緊人哋,我個人心態幾好,唔需要大富大貴,可以養得起仔女、可以一年放幾次假,已經覺得自己喺好多人之上,已經唔錯啦!講番去以前,咪笑一笑囉!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!