鍾麗緹

鍾麗緹老公上節目被話靠女人 張倫碩發爛嬲爆回應!

最新娛聞

廣告

唔知大家有冇睇過內地綜藝節目《舉杯呵呵喝》?節目一向大談藝人背後不為人知一面,近日就邀請到鍾麗緹及其老公張倫碩做嘉賓,點知主持人提到張倫碩靠女人吃軟飯,結果令佢發爛嬲爆回應!

撰文:東方新地|圖片:微博、影片截圖

鍾麗緹與老公上節目

最近,內地綜藝節目《舉杯呵呵喝》邀請到鍾麗緹及其老公張倫碩做嘉賓,大談佢哋不為人知嘅一面。一向甜蜜嘅二人上到節目依然不停放閃,同時亦大爆結婚前後嘅一啲辛酸史!

眾所周知,47歲嘅鍾麗緹過去有兩段婚姻,可惜都離婚收場,但3年前佢就因拍攝《如果愛》與內地演員張倫碩產生愛火,其後仲結埋婚!

節目重提張倫碩靠女人

當然,呢段相差11年嘅姐弟戀能夠成功開花結果,一直都令外界感到非常好奇,而且唔少人都話男方係「小白臉」﹑「吃軟飯」﹑「靠女人上位」等。

雖然呢啲流言蜚語冇影響到佢哋之間嘅感情,相反好似令二人感情一日千里。

張倫碩嬲爆回應

不過,節目中嘅主持就重提張倫碩係「小白臉」呢件事,隨即令佢嬲爆咁講:「你問問她我花過她錢沒有?你明白嗎這不可能,那個時候我記得我們剛認識,那時候我沒有甚麼錢,我把所有的錢基本上拿了,都花了就買一鑽戒,我到那兒奔著六克拉去的實在買不起!」

張倫碩強烈表明自己最討厭其他人咁樣誤解自己,續指:「但是你就說我這種個性,山東人的個性我最討厭是這一點,完全是被誤解的人設,這是完全侮辱我!」仲講到手握拳頭,睇得出佢好激動!

另外,當講到外界指佢靠近鍾麗緹絕對係有目的,張碩倫就反指難道鍾麗緹會唔知:「甚麼少奮鬥十年啊!我說你以為鍾麗緹有這麼傻嗎?她會把自己未來的生活交給一個想利用她的人?」聽落又好似講得幾啱咁喎!

即使鍾麗緹同張碩倫一直都飽受外界嘅流言蜚語,但鍾麗緹認為最重要都係自己生活開心就可以,其他都唔重要。

鍾麗緹自爆做試管嬰兒

人所皆知,今年將48歲的 於2016年與年輕12年的老公張倫碩結婚,雖然鍾麗緹與兩任前夫共育有三女,但與現任老公則尚未有愛情結晶品!日前,她於個人社交網發貼文,除反擊自己被指變老變肥外,更自爆正積極努力備孕,嘗試做試管嬰兒,誓要與老公有屬於兩人的小朋友!

鍾麗緹身材走樣背後原因

一向身材Fit爆有女神稱號的鍾麗緹於文中提及自己身材走樣的原因,指明自己並非懷孕或幸福肥,大方透露自己是因為正在嘗試做試管嬰兒,可能受藥物影響,賀爾蒙或者內分泌有了問題,令身體產生變化。

鍾麗緹剖白內心心情

已為人妻的鍾麗緹更剖白自己內心心情,指出自己無懼做高齡產婦的風險,嘗試管嬰兒一事令她更明白做母就的艱辛及不易,不過她依然會以樂觀積極的態度面對將來。即使大家指她變老變肥,鍾麗緹表示那些都是值得的,重申因為自己真的想要一個BB。

而文中最後,鍾麗緹寄語各方能給予她鼓勵的空間,嘗試理解她正為做一個媽媽而不斷努力。同時,她亦感謝老公張倫碩於精神及生活中的陪伴和支持,並指若有好消息就會同大家分享!

47歲鍾麗緹懷疑有喜

早前有網友在社交網上載了鍾麗緹現身醫院婦產科的相片,相中見到佢著住彩色長衣搭配白褲,厚底白鞋步出超聲波診室,滿臉笑容,唔通好事近?

鍾麗緹準備好再做媽咪

早前她接受傳媒訪問時,指自己隨時都準備好再做媽咪:「睇吓點可以快啲有,醫生建議我哋唔好夜瞓,避免飲酒或者咖啡嘅飲品,盡量放鬆心情,可以做瑜伽同按摩或食啲有營養嘅食物,令身體更健康,先會容易懷孕。我哋會加油,有好消息就會公布。」

鍾麗緹老公有暗示

正當有唔少的網友估計鍾麗緹可能第四次懷孕的時候,張倫碩近日就喺微博貼咗張黑白照,並留言話:「萬事俱備,只欠東風,起風吧!哈哈哈」,難道係暗示自己就嚟要做爸爸?

當問到老婆是否懷孕,張倫碩則回覆傳媒:「暫時沒有好消息公布,只是去做一些準備懷孕的檢查,問下醫生有關準備懷孕的注意事項及飲食上的問題。如果有好消息一定會第一時間通知大家。」

鍾麗緹已有三個女

大家都知佢本身已育有三個女,大女Yasmine Ross是同第一任丈夫Glen Ross所生,其後與第二任丈夫嚴錚,育有兩個女嚴稚晴(Jaden)及嚴紫凝(Cayla,後改嚴稚稜)。值得一提的是,而家三個女兒都已改姓張,分別叫張敏鈞、張思捷及張凱琳。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!