關心妍靚B女滿月 梁詠琪帶女探望

關心妍靚B女滿月 梁詠琪帶女探望

最新娛聞

廣告

關心妍上月為老公楊長智誕下愛女楊榮心(Jovia),Jovia日前滿月,好友梁詠琪帶埋女兒Sofia前來探望,兩位媽咪交流湊女經,梁詠琪見到Jovia咁可愛,忍唔住抱抱!

延伸閱讀︰

吳幸美《東張》試酒片hit爆

34D高Ling出水盪奶派福利

心心眼仔碌碌

關心妍B女Jovia一個月大,肥嘟嘟頭髮又濃密,十分可愛!連梁詠琪都被Jovia得意樣迷倒,要抱抱Jovia合照!梁詠琪感慨說:「看到剛滿月的心心BB,想到Sofia剛出生時也是這麼的小,感嘆小孩長大得真的太快了!」

關心妍讚Sofia好乖

關心妍表示有向梁詠琪請教湊女心得:「我有問好多Gigi(梁詠琪)心得,因為佢係一位好好媽咪,喺好多方面都有好多知識,所以可以問佢好多嘢,關於點樣湊BB、用啲乜嘢好?佢都可以同我分享,真係好。」而關心妍更大讚梁詠琪女兒Sofia好乖:「好開心呀!Gigi帶Sofia嚟探心心,因為我仲坐緊月,Sofia見到心心時,佢好可愛呀,佢同心心握手掂吓心心,嗰時心心啱啱醒咗,佢哋玩咗一陣,之後Sofia同我隻狗仔玩,佢真係好可愛,歲半已經行得非常之好,健步如飛又跳,佢亦都好乖女,因為佢玩完啲嘢會執番,將來心心都要向Sofia學習。」

全文完