陳山聰

陳山聰靠女友洗底成功 明年做老襯

最新娛聞

廣告

正所謂成也女友,敗也女友,五年前陳山聰同何家千金超雲分手,拋棄糟糠有工唔返最後得個桔,形象亦因此一鋪清袋成為一代渣男;五年後一步一步在電視台收復失地、去年勇奪台慶最佳男配成功洗底,最大因素亦係因為陪伴左右共度最艱難日子的素人女友Apple。前車可鑑始亂終棄冇運行、加上女友腳頭好形象佳,連大哥大嫂都一早當自己人,據悉41歲陳山聰正式決定修心養性做老襯,明年帶埋Apple旅行結婚!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

陳山聰 靠女洗底

由樂壇撈到去電視,歷經25年,尤其五年前被何家千金狠飛跌到谷底,去年台慶頒獎禮陳山聰終於奪得入行以來第一個「最佳男配角」獎項,難怪特別激動,谷爆眼淚感激一同陪伴度過低潮的身邊人,除咗形同父親的大哥外,另一個特別點名,正是「照顧我四年半的女友」。

近年眼見事業重步正軌,已經在多次訪問中表示當正女友係屋企人、將會努力儲錢買戒指,據知情人士透露,雖然哥哥在澳門打理家族生意係富戶、女友出身亦不差又有自己的美容生意,陳山聰還是和女友有共識,太過鋪張對形象無益,所以部署明年中與女友旅行結婚。

哥嫂當正弟媳

除了終於事業有成、到了適婚年齡,女友亦不介意自己過去外,知情人表示,老婆娶唔娶得過,陳山聰最看重還是大哥意見:「啱啱分手又未返電視台,阿哥叫佢返屋企幫手,山聰寧願月入8千去做sales,再加上形象差個個對佢指指點點,當其時真係好難捱。所以Apple嗰段時間已經同佢一齊又話唔介意佢過去,亦唔介意事業無成,唔止山聰覺得感動,大哥大嫂都睇在眼內。」

知情者續說:「經過四年幾相處,屋企旅行、聚會一定有Apple份,呢個女仔大方斯文又喺幾年時間內改變咗山聰,所以大哥大嫂都真係當咗佢係弟媳一樣。」

融入家中

換著以前,陳山聰可能未定性,有變數都唔奇,但近日山聰逐步確立女友未婚妻地位,看來,今次走唔甩!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!