陳敏之

陳敏之曾被嘲戲屎拍乜都鬧 經歷人生低谷想過離開

最新娛聞

廣告

「索腿天后」陳敏之日前邀請王君馨上她的自家YouTube頻道《Chi Chat》做嘉賓,分享藝人風光背後的辛酸史。敏之慨嘆曾被人批評戲屎,連身體每個部位也被評論過,因此有過離開娛樂圈的念頭。

文:東方新地 |圖:IG@sharonchanmanchi、YouTube@陳敏之 Sharon Chan

陳敏之日前邀請王君馨上她的自家YouTube頻道《Chi Chat》做嘉賓。(圖片來源:)
陳敏之日前邀請王君馨上她的自家YouTube頻道《Chi Chat》做嘉賓。(圖片來源:YouTube@陳敏之 Sharon Chan)

大談入行辛酸史

「索腿天后」陳敏之近年已減少拍劇,轉戰自家YouTube頻道《Chi Chat》變身YouTuber,先後請來伍詠薇、黎諾懿、陳山聰等圈中好友,在節目內分享人生點滴。最新一集陳敏之就邀請王君馨做嘉賓,大談入行辛酸史。入行14年的君馨表示最低落一刻,在入行第一年已發生,她指由當年選港姐入行去到《舞動奇跡》可說是一個高峰,但做完第一個飲食節目《日日有食神》後,負面聲音就隨之而來,君馨慨嘆:「開頭乜都讚,跟住就乜都批評,咁你就會覺得原來呢一行啲人對你嘅意見係可以一日之內就改變晒!我都係好感恩,我係早啲跌,最頭嗰一年就已經跌得最低谷,之後所有嘢都會珍惜。」

陳敏之近年已減少拍劇,轉戰自家YouTube頻道《Chi Chat》變身YouTuber。(圖片來源:)
陳敏之近年已減少拍劇,轉戰自家YouTube頻道《Chi Chat》變身YouTuber。(圖片來源:IG@sharonchanmanchi)
陳敏之有「索腿天后」稱號。(圖片來源:)
陳敏之有「索腿天后」稱號。(圖片來源:IG@sharonchanmanchi)
最新一集陳敏之就邀請王君馨做嘉賓,大談入行辛酸史。(圖片來源:)
最新一集陳敏之邀請王君馨做嘉賓,大談入行辛酸史。(圖片來源:YouTube@陳敏之 Sharon Chan)
入行14年的君馨表示最低落一刻,在入行第一年已發生。(圖片來源:)
入行14年的君馨表示最低落一刻,在入行第一年已發生。(圖片來源:YouTube@陳敏之 Sharon Chan)

敏之:我係咪應該唔做?

而敏之表示也承受過同樣的挫折,她說:「我試過有一刻覺得,點解你話我做得差,呢個世界全部人都唔鍾意我,我係覺得我係咪應該唔做?你哋點解唔愛我嘅?我發覺真係好容易有抑鬱,係極容易!唔好睇我好樂觀,其實係樂觀底,我都承受過拍咩劇都鬧,話我啲戲屎,話我講嘢唔好,每一個身體部位都話過你唔好,甚至乎話埋你屋企人,我會覺得你哋寫落去或者留一個言,可以令我哋有好大鼓舞,亦都可以令我哋跌落人生谷底。所以都係嗰句,點解唔多啲愛?善意嘅批評我哋會接受,但如果係惡意中傷,覺得不如留番多啲愛去感化呢個世界,令到大家開心啲,正能量啲。」

陳敏之曾被人嘲戲屎兼拍乜都鬧。(圖片來源:)
陳敏之自爆曾被嘲戲屎,兼拍乜都畀人鬧。(圖片來源:IG@sharonchanmanchi)
陳敏之經歷人生低谷時,曾想過離開娛樂圈。
陳敏之經歷人生低谷時,曾想過離開娛樂圈。(圖片來源:YouTube@陳敏之 Sharon Chan)

王君馨憶述事業一夜由高峰跌落谷底 慨嘆風光背後的壓力 陳敏之身同感受 寄語三個字:「多點愛」