陳琪

陳琪離巢後成功轉型做KOL 月賺6位數撼贏葉翠翠!

最新娛聞

廣告

與胡諾言結婚十年,做胡C9照顧兩女一子頭頭是道的陳琪,婚後保養得宜的胡C9,外貌完全睇唔出已經44歲,凍齡有方加上持家有道,同老公胡諾言又形象健康,食正師奶愛家心態,近月陳琪便以貼地師奶,成功跑贏經常被網民指愛標榜係闊太的葉翠翠,更密食當三番,將美容、健康產品到生活百貨一網打盡,每月穩袋六位數字,賺錢隨時多過老公。

撰文:東方新地|圖片:東方新地

陳琪成功轉型做KOL

17年拍完《宮心計之深宮計》離巢無綫外闖的陳琪,講明離開是為尋求更多機會,加上是兩女一子之母,要留更多時間照顧家庭,陳琪最終選擇放棄幕前工作轉做KOL。據知情者透露:「喺無綫拍劇雖然工作量唔算太 多,但始終比較困身,嗰時個仔啱啱出世,要湊住個 B B 又要睇住兩個女要花 好多精力同時間,陳琪見近年 KOL 有出路,喺屋企做直播又方便照顧小朋友,於是決定唔續約轉型試一試!」

現時已成網絡紅人的陳琪,食住幸福師奶形象,獲唔少品牌垂青,每月收入超過六位數字,不過陳琪都唔係一開始就一帆風順,頭三個月收入微薄,她亦唔怕辛苦努力做各樣產品研究,了解家庭需要,靠積極捱出頭,近 月便成功揮低曾是網絡紅人的葉翠翠,成為親子界賺錢王。

積極捱出頭

據知情者透露:「其實初期好多產品都係贊助冇收入,不過陳琪都唔介意一步步嚟,等自己儲多啲粉絲先,可能因為佢同老公胡仔( 胡諾言 )形象夠健康,好快佢已經 吸納唔少師奶支持,最緊要係佢哋一家都生活貼地,屋企有老有嫩,感覺到 佢打理頭家好用心好全面,同班師奶好多嘢都啱傾。」

「本來葉翠翠靠親子形象轉型,一路有唔少支持者,不過後尾翠翠因網購問題同粉絲罵戰,加上相比 陳琪嘅貼地,翠翠就比較高不可攀,所以分享持家心得嘅胡 C9,就令班師奶 好受落,依家陳琪喺 fb 已經有近十萬 followers,收入多過佢做藝人!真係 幫屋企賺唔少家用!」

今年是陳琪同胡諾言結婚10周年, 早前兩人就帶同三個仔女重影婚紗相,表現興奮的陳琪,坦言希望日後每 十年都影一次,直至兩 公婆變公公婆婆都要影,相當浪漫。幾時都話藝人有健康形象等同有運行!嫁到個顧家好男人,陳琪賺到幸 福家庭仲賺埋錢,胡 C9今次真係雙贏嘞!

爭做KOL

近年網絡平台衍生無限商機,唔少藝 人都紛紛轉行做 KOL賺錢,粉絲隨時 多過留電視台拍劇。除咗陳琪、葉翠 翠,還有結婚八年的陳倩揚,夫妻檔 陳智燊宋熙年,都轉做KOL發圍。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!