陳自瑤

39歲陳自瑤起床素顏拍Vlog:希望唔好嚇親大家 網民錯重點:自爆一個人瞓雙人床

最新娛聞

廣告

39歲陳自瑤(YoYo)近日以「起床全素顏大公開」拍Vlog,拍下在床上剛瞓醒的模樣,唔介意近鏡拍攝至毛孔、乾紋、暗瘡都清晰可見,YoYo笑言希望真面目唔會嚇親大家,不過有網民卻錯重點留言問枕邊人王浩信去咗邊?追問係咪單人瞓雙人床,婚姻狀況始終令大家最感好奇﹗

文:東方新地|圖:陳自瑤YouTube影片截圖

陳自瑤 素顏 Vlog
陳自瑤睡眼惺忪在床上拍Vlog,最初以手遮樣。(圖片來源:陳自瑤YouTube影片截圖)

陳自瑤全素顏拍Vlog

天生麗質陳自瑤,入行十七年,被網民激讚凍齡有方,與初出道《四葉草》系列劇集時沒太大分別。陳自瑤自2月在YouTube開設個人頻道後,現有約6.7萬訂閱者,她不時與網民分享其養生及美容之道。

陳自瑤 素顏 Vlog
陳自瑤以全素顏示人,不過網民只八卦她的枕邊人在哪﹗

陳自瑤以「起床全素顏大公開」為題,首次公開全素顏。片段中開首素顏陳自瑤頭髮略帶凌亂睡全白的雙人床上,邊用攬枕遮住小半邊臉,懶洋洋同大家講早晨,然後話:「今日係我第一次拍Vlog啦,都係我第一次啱啱起身全素顏啦,都覺得自己好勇敢,希望唔好嚇親大家,我今日會做咩呢,就係會去影相嘅,造型師同講帶個人去得喇,所以我自己影啲咩都未知,如果大家想睇影一輯相嘅流程呢,跟我嚟啦﹗」

陳自瑤 素顏 Vlog
陳自瑤肌膚白滑又通透,膚質超好﹗

網民追問枕邊人王浩信喺邊

陳自瑤 素顏 Vlog

雖然陳自瑤話怕嚇親大家,但膚色白滑通透,再一次證明天生麗質,大家對YoYo如此真我展現真面目都讚好,不過有網民卻錯重點,對YoYo瞓在雙人床的枕邊人最有興趣,留言問「雙人床旁邊冇人?」、「果然唔係同王生同床」、「王浩信去咗邊?」、「自揭雙人床的秘密」、「係咪有事要宣布?」等。

陳自瑤 素顏 Vlog
陳自瑤完全唔介意真面目示人,眼肚、乾紋、爆瘡任睇﹗(圖片來源:陳自瑤YouTube影片截圖)
陳自瑤 素顏 Vlog
陳自瑤close up額頭粒暗瘡,仲笑指「連戲暗瘡」以證同一日拍攝。

鏡頭一轉,陳自瑤已梳理好頭髮,人在影樓,不過照樣全素顏,她更不介意以超近距離拍攝,網民指連毛孔、乾紋、暗粒都見到,YoYo更笑住close uo自己額頭的大暗瘡,笑指呢粒係「連戲暗瘡」,好爆笑﹗網民大讚YoYo夠真,而YoYo將整個化妝過程全公開,又指今次的化妝師及攝影師都是首次合作,造型師指想YoYo一試以歐美風造型影相,而YoYo對團隊充滿信心,又指:「我連啲衫都未見過,不過知道係有啲性感嘅,好緊張﹗」

陳自瑤 素顏 Vlog
陳自瑤話化妝師為她化了「原生眉」。
陳自瑤 素顏 Vlog
39歲陳自瑤真係keep得好好﹗
陳自瑤 素顏 Vlog
化妝師為她化了個歐美妝及髮型,陳自瑤笑指自己變身做法國Yo,好搞笑﹗
陳自瑤 素顏 Vlog
陳自瑤首次化妝前後大公開﹗

預告性感:

在片尾有YoYo在輕露香肩在床上拍照,又以大大頂太陽帽遮住身體,露出修長手腳,性感又有美感﹗大家拭目以待YoYo下次出片。

陳自瑤 素顏 Vlog

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!