陳芷尤

陳芷尤新加坡爆紅做女一 比堅尼沙灘照盡騷惹火身材

最新娛聞

廣告

陳芷尤與張振朗分手後離開無綫,返回家鄕新加坡發展演藝事業,拍電影又拍網劇,雖然感情上唔似前度張振朗已有新戀情,不過事業就非常得意,早前仲拍賀歲片做女一。陳芷尤從不吝嗇天生的好身材,不時在社交網派福利,日前她飛泰國布吉玩,一輯比堅尼沙灘照非常火辣。

陳芷尤 陳芷尤早前到泰國布吉旅行,拍下不少沙灘照。
陳芷尤早前到泰國布吉旅行,拍下不少沙灘照。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 唔好以為冇嘢睇,陳芷尤輕輕一露,有料到。
唔好以為冇嘢睇,陳芷尤輕輕一露,有料到。(圖片來源:IG@xoxoapo)

陳芷尤返老家發展順利

33歲的陳芷尤(Apple)當年與張振朗分手後,於2019年離開無綫返回老家新加坡發展,一切重新開始,但她不時更新社交網,讓香港粉絲可以緊跟貼她的最新動向。陳芷尤唔想再做花瓶,幾年來在新加坡拍過不少電影及網劇,人氣不斷升,今年初由她主演的賀歲電影《女兵外傳》亦在新加坡和馬來西亞上映,可見她已是當地炙手可熱的女演員。

陳芷尤 今年初在星馬上映的賀歲電影《女兵外傳》,由陳芷尤做女一。
今年初在星馬上映的賀歲電影《女兵外傳》,由陳芷尤做女一。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 陳芷尤離開無綫後唔再靠性感上位,不再做花瓶。
陳芷尤離開無綫後唔再靠性感上位,不再做花瓶。(圖片來源:IG@xoxoapo)

陳芷尤泰國度假影靚相

向來喜歡陽光與海灘的陳芷尤,在社交網上載早前去泰國布吉度假時拍攝的泳照,並在帖文中寫道:「What’s one song that comes first to your mind? Mine will be “Don’t worry, be happy“ by bobby mc Ferrin(你腦入面第一時間諗到邊隻歌?我就係Bobby McFerrin嘅〈Don’t worry, be happy〉)」。陳芷尤樂觀正面的態度,再加上耀眼的比堅尼沙灘照,絕對令人快樂在擴張。

陳芷尤 陳芷尤鍾情戶外活動。
陳芷尤鍾情戶外活動。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 陳芷尤的社交網內比堅尼照任睇唔嬲。
陳芷尤的社交網內比堅尼照任睇唔嬲。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤
(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 拍攝「女友視覺」影片。
拍攝「女友視覺」影片。(圖片來源:IG@xoxoapo)

陳芷尤弄狗為樂

除了性感照,陳芷尤閒時亦弄狗為樂,去邊都帶住愛犬Soju,在家更不時抱緊處理,相當肉緊,早前身穿t恤的陳芷尤將Soju塞入身上衫內,被焗住的Soju不停掙扎,狂踩陳芷尤34D心口,能夠同陳芷尤「人狗交融」,網民都紛紛留言:「想做你隻狗﹗」

陳芷尤近月養了一隻松鼠狗,當係自己BB一樣,特製親子裝去街,不時在IG分享其親子樂。
陳芷尤去年養了一隻松鼠狗,當係自己BB一樣,特製親子裝去街,不時在IG分享其親子樂。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 做陳芷尤隻狗真係好幸福。
做陳芷尤隻狗真係好幸福。(圖片來源:IG@xoxoapo)

陳芷尤同張振朗拍拖五年突分手

陳芷尤身形嬌小但上圍凸出有「小舒淇」之稱,11年參加港姐未能入圍,後加入藝訓班成為合約藝員,在無綫的工作大多要以身材做賣點,同張振朗拍拖五年一直唔認愛,18年突然在網上公告分手,翌年陳芷尤約滿無綫後便返回家鄉新加坡。

近日身穿粉紅上衣的陳芷尤,同愛犬Soju在家親子活動,把五個月大的松鼠塞入衫內,被困在內的狗狗不停對準主人心口狂踩。
早前身穿粉紅上衣的陳芷尤,同愛犬Soju在家親子活動,把五個月大的松鼠塞入衫內,被困在內的狗狗不停對準主人心口狂踩。(圖片來源:IG@xoxoapo)
愛犬Soju在陳芷尤胸貼胸,任由愛犬在其身上狂踩。
愛犬Soju在陳芷尤胸貼胸,任由愛犬在其身上狂踩。(圖片來源:IG@xoxoapo)

陳芷尤任愛犬踩心口

陳芷尤去年養了一頭松鼠狗Soju,陳芷尤錫狗錫到燶,行街、歎Tea甚至滑水都帶埋愛犬,對住還是BB的Soju,陳芷尤相當肉緊,不時親嘴攬到實,日前著住粉紅色T恤的陳芷芷,將狗狗塞入衫內,被困住的Soju不停掙扎之餘,不停在陳芷尤身上狂踩,34D巨乳任由Soju狂踩,Soju幾經掙扎在衫領口捐個頭出來,陳芷尤立即錫錫獎勵,一眾網民留言「但願做隻狗」、「羡慕你的狗,不知你愿不愿意收留我這隻單身狗」、「狗狗可以吃奶奶」、「你的狗真幸福」。

愛犬不停在陳芷尤身上郁動,人狗相當親蜜。
愛犬不停在陳芷尤身上郁動,人狗相當親蜜。(圖片來源:IG@xoxoapo)
愛犬幾經掙扎才在衣領搵到出口,陳芷尤表現興奮。
愛犬幾經掙扎才在衣領搵到出口,陳芷尤表現興奮。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤立即獎勵錫錫愛犬Soju。
陳芷尤立即獎勵錫錫愛犬Soju。(圖片來源:IG@xoxoapo)

陳芷尤新加坡當演員待遇比TVB好得多

陳芷尤在新加坡發展演藝事業,發展順利,拍電影做女一不再只以身材做賣點,發展明顯比在無綫時好,而且待遇大不同,陳芷尤曾在訪問中表示在新加坡,開工時間不會長於十二小時,每隔七天有一天休息,而且薪酬比在TVB多,佢話:「唔似喺TVB有開工冇收工﹗」所以未有回巢打算。

34D陳芷尤塞愛犬入衫任踩胸 網民:想做你隻狗
另一日,陳芷尤同愛犬Soju的親子活動,是人狗共舞,把Soju放上心口,34D巨乳成了Soju寬闊的平台,陳芷尤隨住立樂搖來搖去,Soju都唔會跌。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤另一日,將椅墊套住Soju,被困在內的Soju不停亂行,似乎受驚過度,不過陳芷尤樂此不疲,更指同狗狗玩hide and seek。
陳芷尤另一日,將椅墊套住Soju,被困在內的Soju不停亂行,似乎受驚過度,不過陳芷尤樂此不疲,更指同狗狗玩hide and seek。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 出海一樣與狗同行。
出海一樣與狗同行。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 滑水都帶埋狗狗。
滑水都帶埋狗狗。(圖片來源:IG@xoxoapo)
Soju枕住陳芷尤的人肉咕𠱸,相當疏乎﹗
Soju枕住陳芷尤的人肉咕𠱸,相當疏乎﹗(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤high tea都一樣帶埋狗狗。
陳芷尤high tea都一樣帶埋狗狗。(圖片來源:IG@xoxoapo)

張振朗 陳芷尤 5年情不再

相愛5年都未肯承認戀情,想不到張振朗和陳芷尤第一次承認關係,係夾啱Timing同口供出Po宣布分手。17年5月,二人拍住拖飛去歐洲遊完法國再遊荷蘭,互做專屬攝影師隔空晒恩愛,想不到相隔不到一年,愛的印記變分手通告,巴黎海邊漫遊照變此情不再空凳相。

陳芷尤 張振朗
拍拖5年共賦同居,張振朗一直收收埋埋與陳芷尤情侶關係,絕少放閃,可惜呢段情始終敵不過男方緋聞纏身。(圖片來源:東方新地資料庫)
陳芷尤 張振朗
去年七月,張振朗還趁自己生日,陪女友陳芷尤回新加坡見家長。(圖片來源:東方新地資料庫)
陳芷尤 張振朗
17年5月,張振朗同陳芷尤齊齊出發歐洲浪漫遊法國、荷蘭,當日愛的印記,18年4月則被用來作分手公告的照片,亦是張振朗唯一一次承認對方(前)女友身份,連分手都要夾過,似乎有啲造作。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 張振朗
(圖片來源:IG@owencheung)
陳芷尤 張振朗
(圖片來源:IG@owencheung)

多女埋身是分手原因之一

據知情人士透露,15年在《愛‧回家》第二輯飾演男主角Anson的張振朗人氣急升,緋聞亦都跟住來。上位兩年每年拍四套劇、由跑龍套變男二甚至升呢做男主角,而次次拍劇都必然同合作對手傳緋聞。蔡思貝、劉佩玥、龔嘉欣、陳瀅見一個傳一個,被力捧已經劇接劇聚少離多,又日日見電力小花多過見女友,緋聞疑幻似真,陳芷尤終於感到心淡決定斬纜。

陳芷尤 張振朗
一齊5年一直少晒恩愛,不過親密關係瞞都瞞唔到,除了同時期出埠到歐洲,還有齊齊去張振朗老友謝東閔家中玩狗。(圖片來源:IG@xoxoapo)
陳芷尤 張振朗
(圖片來源:IG@owencheung)

陳芷尤心情沉重搵閨密陪

據知情人表示:「佢兩個夾好將戀情低調,為咗唔影響大家事業,但係Owen(張振朗)同啲小花成日傳緋聞,又玩到癲咁,芷尤已經覺得好冇安全感!而且Owen走紅之後愈嚟愈忙,大家連見面時間都冇乜,結婚目標更加係遙遙無期!」雖然陳芷尤係提出分手嗰個,但還是大受打擊,更曾被本刊目擊約埋閨密白雲去街陪散心。

陳芷尤 張振朗
恢復單身,陳芷尤表面上出po話「艱難時期要選擇快樂」,實情唧都唔笑。老友白雲陪在身邊散心,一樣扁晒嘴好多心事。(圖片來源:東方新地資料庫)
陳芷尤 張振朗
白雲選購化妝品時與店員講不停,陳芷尤一於少理,企埋一邊不停撳電話。(圖片來源:東方新地資料庫)

不過人在商場、老友又在身邊,琳琅滿目商品依然不能轉移陳芷尤視線,全程心不在焉按電話、行步路都扁晒嘴,看來回復心情move on還需要一段時間。

陳芷尤 張振朗
行完街係時候同老友道別,陳芷尤攬攬白雲多謝陪伴時才終於露出笑容。(圖片來源:東方新地資料庫)

陳芷尤為何離開無綫

陳芷尤與張振朗分手後,約滿就離開返回家鄉新加坡,曾在訪問中透露過無綫的工作及薪酬都不及現在⋯⋯詳情請看

陳芷尤為何突然與張振朗分手?

有指是女方因男方多女埋身忍痛提出分手⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@xoxoapo、IG@owencheung、東方新地資料庫