雞排妹

雞排妹慶祝IG粉絲達30萬 無碼素顏浴照益網民

最新娛聞

廣告

台灣女星鄭家純(雞排妹)身材索爆、樣子清純,確係唔少男士們心中嘅女神!為慶祝IG follower數目突破30萬,雞排妹決定再次益街坊,喺IG擺咗張無碼出浴照,北半球個shape都出晒嚟係幾正嘅,不過素顏就似乎……

原文:環球膠報|圖片:Instagram

雞排妹慶祝IG粉絲達30萬 無碼素顏浴照益網民

雞排妹日前為咗慶祝IG follower突破30萬,大方晒自己嘅無碼浴照。相中雞排妹素顏仲紥起頭髮,浸喺浴缸沖涼。一身泡泡嘅雞排妹雖然用雙手遮住個胸,但成個shape都出晒嚟,「大奶奶」呀!

 

係就係夠晒噴血,不過素顏嘅雞排妹雙目無神,眉毛顏色好淡,睇落隻眼細咗好多,但雞排妹皮膚真係好好,身材又正,難怪咁多粉絲!唔知佢幾時又再慶祝呢?

20萬時曾露白底底慶賀

其實之前雞排妹慶祝IG粉絲達20萬時都有發相慶祝!相中見到雞排妹面向大海興奮地舉高雙手,踮著腳輕輕一跳,不過最引人注意是身穿純白色水手服嘅雞排妹,成條裙掀起來,更露出白色嘅小底底,清楚睇到飽滿的臀形和肉肉腿!

雞排妹久違派福利

話說早排雞排妹到東京旅行,不過都冇忘記派福利俾粉絲!相中見到雞排妹着住灰色低胸背心,豐滿上圍谷到行一行,皮膚超級白滑無暇,真係叔叔不行了!雞排妹留言話:「不知道發哪一張就全放。端午假期去東京耍廢三天,充好電可以繼續運轉了。」網民都紛紛留言,讚佢身材好又夠誠意!

同場加映:

雞排妹手握肉色圓柱條…

早前雞排妹話,佢返台灣第一件事就係幫貓剃毛、沖涼,喺IG上載一張佢紮起長髮、換咗背心短褲,幫貓剃毛嘅相。但張相一出,有唔少網民就見到啲唔應該見嘅嘢,睇到紅都面埋,唔通佢post不雅相??

唔知大家有冇見到?可能係光線問題,唔少網友眼花又心邪,話見到「肉色長條物」、「連光澤都好像XDDD」。雞排妹見到網友嘅留言都喺留言區講:「謝謝大家的慧眼提醒……。」

之後雞排妹俾大家睇到物品真面貌,原來係「粉膚色的電動剃刀」。佢就冇特別解釋,只留下「…………」,一堆粉絲就笑言話:「被誤會的苦主出現了」、「照片角度太容易讓人誤解啊!」

雞排妹咁正,又真係好難怪網民們咁敏感、想入非非……