靚女

點止睇胸睇腳! 研究:其實睇靚女有10大特質

最新娛聞

廣告

喺呢個人人都係外貌協會嘅社會,人人都話要減肥,但究竟係咪瘦就等於靚?係咪要鎖骨擺到金魚、反手摸到肚臍同埋有A4腰先至係正呢?雖然話睇靚女係各花入各眼,但有研究就指出科學家眼中「靚女10大特質」,唔知大家又認唔認同呢?

原文:新Monday| 圖片:Instagram|資料來源:DailyMail

研究:睇靚女其實有10大指標

1.高顴骨

有明顯嘅高顴骨有效平衡面部表情,而亞洲人嘅顴骨係側面睇大笑時臉部隆起的位置,線條弧度優美就啱啱好。

2.大眼睛

大眼睛又有臥蠶的人,容易讓人覺得容易親近,而且雙眼水汪汪,楚楚可憐嘅樣好容易激起其他人嘅保護慾。

3. 高挺的鼻子

又高又直又挺嘅鼻會令到成個面型更加立體,而女仔標準靚嘅鼻係5.1cm 長,從側面看時鼻子中柱和人中呈現95~100度。

4.對稱的臉孔

所謂的五官端正,就是要對稱及黃金比例的臉孔,令人更印象深刻。

5. 甜美的微笑

笑得甜唔單止拉近人與人之間嘅關係,仲可以給予人一種良好、想親近嘅感覺。研究表示嘴巴的寬度為臉寬的一半,平均嘴唇的寬度約4 -5cm寬、上下1 -2cm,嘴唇呈現完美的「弓形」。微笑時嘴唇寬度為10.5 – 11.5cm,露出門牙最迷人。真係講究…

6.豐滿的胸部

「大胸」大家都可能諗到啦,但原來胸型其實都非常講究。乳房大小適中外,乳頭所處的水平線以上的胸部,應佔總比例的45%,且乳頭要向上傾斜20度,即為完美胸型。漂亮的乳房為豐滿、圓潤、挺拔又有彈性,兩側乳房大小、形狀和位置對稱,乳頭呈現粉紅略向上翹。嗱嗱嗱,小編唔可以亂post相,大家自己幻想吓啦!

7. 流線型的背部

站立時脊椎與臀部呈現45度為最吸引人的背部曲線,會顯得身材婀娜多姿。

8. 沙漏型身材

腰臀的完美比例為0.7的「沙漏型身材」,更獲男性青睞。這種身材釋放出生育力強的信號。

9.修長的腿

有雙緊實修長為女生增加很大吸引力。研究認為美腿的首要標準為挺直、脂肪勻稱,即雙腿併攏時,只有大腿中部、膝關節和腳踝骨頭相接觸。

10.標準的體重

完美女性的身體質量指數(BMI)應在20~21之間。所以說,瘦不一定正呢。不過講好多個Point嘅時候,小編發現Coffee林芊妤竟然都係好例子,一齊嚟睇下佢嘅靚相啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!