靚靚

曾求助社工! 靚靚爆魔童要求換阿媽

最新娛聞

廣告

「靚靚」袁詠儀近日一連兩集擔任ViuTV清談節目《大星講》嘉賓,接受主持陳海琪及陶傑訪問,講到同囝囝魔童的相處,佢大爆魔童曾經因為不滿佢嘅管教方式,而要求換阿媽!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片、微博、Instagram

靚靚 唔畀Chilam獨食

靚靚同老公張智霖 (Chilam) 結婚17年,06年誕下魔童 (張慕童),靚靚在訪問中透露剛認識Chilam時,兩人一齊去飲茶,Chilam會自已吃晒全籠蝦餃唔留畀人,佢就一直說教直到Chilam改變為止。

袁詠儀 靚靚(@anitayuenwy)分享的貼文 張貼

靚靚又爆魔童曾經因為不滿靚靚嘅管教方式,而要求換媽媽,仲喺靚靚想抱抱佢嘅時候,竟然畀魔童推開,令靚靚非常傷心,向Chilam求助,最終佢搵社工幫手,並配合心理輔導,才成功改善同囝囝魔童嘅關係。

袁詠儀 靚靚(@anitayuenwy)分享的貼文 張貼

選港姐為旅行

靚靚又提到90年參選港姐,除咗因為想入娛樂圈外,另外一個原因仲因為當年港姐有得去加拿大拍外景,佢直言:「對一個18、9歲嘅女仔嚟講,又去溫哥華又去多倫多好豪吖嘛,可以去兩個地方玩喎!」不過今屆港姐外景就去咗澳門拍。

靚靚指依家選港姐唔同以前:「以前係真係揀靚嘅,依家要揀啲特別啲,好似選藝人嘅感覺多啲。其實自己都有少少失望,嗰時覺得香港小姐係每年嘅盛事,但依家唔能夠再代表香港、畀人睇到香港嘅女仔係點。」

初出道被封殺

靚靚當年初出道不久即憑《新不了情》和《金枝玉葉》兩奪影后,有傳佢因此意氣風發,得罪不少人而遭到封殺,佢憶述當年試過喺一個派對上遇到相熟嘅導演,但對方就搵藉口避開佢,令佢感受到人情冷暖。

靚靚亦有提及自己拍電影時經常會提出意見,惹來部份導演不滿,佢直言合作過嘅導演中,同陳可辛嘅相處最舒服,因為陳可辛會花時間同佢傾偈,了解成件事後再向靚靚解釋佢嘅想法太主觀。

兩星期減15磅

靚靚仲透露近10月會拍一部電影:「因為角色要求我瘦啲,所以我用咗兩個星期時間減咗成15磅,公司幫我安排咗健康餐單,但後期又要我肥番,諗一諗、計一計條數,雖然嫁咗人生埋仔啫,都要keep嘅。但拍完希望有個動力再減囉,咁樣可以即刻買好多衫著!」

同場加映:張智霖袁詠儀 帶埋魔童遊肯尼亞

袁詠儀同老公張智霖早前帶同囝囝魔童,一齊去咗非洲肯尼亞旅行。袁詠儀喺IG同微博曬靚相,一家三口,手拖手喺非洲大草原上漫步,再加上斜陽夕照,場面真係非常溫馨!

肯尼亞之旅🏞感恩🙏🏼 #columbiahk #Kenya#
袁詠儀 靚靚(@anitayuenwy)分享的貼文 於 張貼

非洲草原一望無際,真係影相都靚啲!唔怪得袁詠儀喺IG留言:「肯尼亞之旅,感恩!」

12歲嘅魔童,經常望遠鏡不離身,當地風景一定好靚!

一家三口影全家福,魔童一樣唔捨得放低個望遠鏡。

魔童仲同當地小朋友一齊搭膊頭影相!

除咗佢哋一家三口,仲有一大班朋友同行,

見到咁靚嘅大自然景緻,呢趟旅程一定非常難忘!

7月嗰陣,佢哋一家三口仲去過倫敦旅行,魔童呢個暑假應該好充實!

倫敦之旅🇬🇧完滿結束,每天都在步行排行🚶🏻‍♀️榜的頭幾名😂,還有碰到舊友,又認識新朋友,天天都很充實👍🏼,要謝謝Suet Fong的悉心安排😘
袁詠儀 靚靚(@anitayuenwy)分享的貼文 於 張貼

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!