馬國明

馬國明孖宣萱出席活動 期間被拍檔借機催婚

最新娛聞

廣告

昨日,馬國明連同宣萱於中環出席美容院記者會,活動中,宣萱就撥大葵扇,落足嘴頭催44歲嘅馬明快啲結婚生仔,似乎想籍機會叫馬明快啲同黃心穎拉埋天窗!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

馬國明同宣萱齊齊做代言人

昨日,馬國明與宣萱孖住出席美容院活動,而喺台上嘅宣萱就表示不清楚馬國明的BB是黃心穎,仲話以為心穎早已改姓馬,搞到同場天然呆開嘅馬明唔識點招架,場面搞笑。

馬明認為做代言人可以有錢又可以護膚,完全一舉兩得,仲話:「出社會工作會認識好多人,所以唔可以唔理自己個外表,男仔唔靚仔唔緊要,但行出嚟感覺一定要感覺係健康。」

馬國明大讚宣萱

另外,馬明亦表示見到宣萱會覺得緊張,因為對方太靚,又形容黃心穎同宣萱雖同屬美女,但就係唔同年代嘅美。

宣萱幫心穎催婚

活動後,二人就接受傳媒訪問,而口齒伶俐嘅宣萱就乘機幫心穎BB撥行結婚大葵扇,不停追問二人拍拖幾耐,催馬明趁住仲後生快啲生B,因為咁先有精力同小朋友玩。馬明,聽到未呀~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!