馮德倫

馮德倫罕有發布閃光彈 舒淇甜蜜發相回禮 粉絲:「等了好多年啦!」

最新娛聞

廣告

藝人舒淇同老公馮德倫結婚兩年,生活一向好低調,唔會成日都放閃光彈。不過之前馮德倫罕有Post出同老婆甜蜜合照,而舒淇都唔執輸決定回禮,大家都就快畀佢哋閃盲喇!

撰文 : 東方新地 | 圖片 : Instagram

馮德倫罕有發布閃光彈 舒淇甜蜜發相回禮

馮德倫Instagram一向都發布黑白主題嘅相,而日前罕有Po出同老婆舒淇合照。從相中見到馮德倫負責揸機自拍,而舒淇就喺後面,用一張疑似係餐牌嘅紙遮住半塊臉,兩人對眼都好似甜到有蜜糖流出嚟咁!

有好多網民都馬上留言,畀晒心心Emoji,仲叫佢哋Post多啲合照添!

老婆舒淇應該都覺得好Sweet喇! 所以都喺自己Instagram到「回禮」。

二人戴上鴨嘴帽,著住綠色情侶衛衣,雖然兩個人無身體接觸,不過都令到粉絲們大叫:「等了好多年啦!」

回顧二人當時宣佈結婚

2016年,當時40歲的舒淇與42歲的馮德倫(Stephen)在9月3日宣布結婚,並向傳媒發出結婚啟事,震驚整個娛樂圈!兩人在布拉格為新片《俠盜聯盟》開工,更即興拍下多張甜蜜婚照,隨即在網上瘋傳,在各大平台洗版,人人都替佢哋高興!婚訊傳出後未有現身的Stephen日前在網上大晒婚戒,而且兩人打算築新婚愛巢,睇中淺水灣一個近二千呎的豪宅!

當年大家都不斷見到舒淇同Stephen的婚紗相,舒淇表示婚紗係H&M 2014年送俾佢的,而頭紗係在一家婚紗店隨意挑選。而新郎另一套西裝同舒淇粉紅色裙,係臨拍照前兩天在街邊買,認真隨意!舒淇更表示婚照由台灣知名攝影師林炳存操刀,對方一周前收到舒淇柯打,即掉低手上工作陪一對新人飛去布拉格拍攝!

二人更發表結婚啟事,跟大家分享喜悅!文中提到,今次結婚雖然係好突然,但其實只想簡簡單單辦婚事,所以唔會有結婚派對,而Stephen笑言係毫無反顧娶舒淇,決定相互糾纏一輩子,所以「我們結婚了」!簡單幾句,已令人好感動!最後,舒淇同Stephen補充多句,目前尚未懷孕,想先享受二人世界!

兩人宣布結婚後,男主角Stephen一直未有現身,不過在微博上水,上載咗兩張在布拉格的開工照並留言︰「謝謝媒體和朋友們的祝福。正在森林裏趕拍戲。Thank you all so much!」相中見到戴上黑超的Stephen型爆咁倚着一棵樹,手持對講機似係落緊Order,不過亮點其實係佢手上的婚戒!

舒淇同Stephen既已成為夫妻,當然要搵愛巢齊齊過新婚生活啦!其實佢哋拍拖期間,女方家住港島南區南灣,而男方則住在貝沙灣,距離唔算遠,所以不時到對方家中共聚甜蜜時光!不過兩公婆就當然要有自己愛巢,據知當時舒淇對淺水灣情有獨鍾,已經睇中該區一個近二千呎的豪宅!

二人台灣愛巢大到蕩失路?

舒淇同老公馮德倫自2016年宣佈婚訊之後,據知佢除咗喺淺水灣睇中咗一層豪宅之外,仲喺台灣內湖區以新台幣7000萬(約1700萬港幣)高價買咗一個二千幾呎嘅單位。

平時佢哋兩公婆因工作需要都會周圍飛,好少會長時間停留係一個地方,所以舒淇喺香港、台灣、泰國、北京等地都擁有自己嘅物業,簡直係四海為家。早喺多年前,舒淇喺台灣豪宅地段內湖區買咗二千幾呎層樓,新婚之後首次返台灣嘅舒淇,又忍唔住喺同一地段豪擲7000萬新台幣買多一個單位。

根據內地媒體公開嘅照片,大廈外觀雖然非常奢華,但新居內部裝修就行歐洲簡約風,以白色為主色,既寬敞溫馨。另外仲有空中花園、小型高爾夫球場等娛樂設施,交通又方便,更重要嘅係保安系統完善,私隱度極高,連羅志祥、梁文音等藝人都有喺嗰到置業。