謝霆鋒

驚爆! 謝霆鋒6歲遭吳君如強吻?

最新娛聞

廣告

由藝人 謝霆鋒 主持的《十二道鋒味3》最新一集早前播出,今次請來吳君如和內地歌手李榮浩作嘉賓。吳君如在節目內不停爆料,令性格害羞的霆鋒非常尷尬;而另一嘉賓李榮浩則大騷廚藝,令一向要求甚高的霆鋒都嘆為觀止!

 

延伸閱讀︰

脹奶凸肚 吳若希潛逃澳門等生

手口並用 陳偉琪酒吧情挑大隻男

吳君如自爆奪謝霆鋒初吻

一向滔滔不絕的君如不停於節目內爆料!由於霆鋒媽媽是君如的前輩,所以自幼已看著霆鋒長大,6歲時已經抱着佢來錫!聽到呢度,李榮浩當然非常好奇等君如繼續講⋯ 而一向怕醜嘅霆鋒當然即刻阻止佢繼續落去!之但係原來霆鋒自言已經忘記咗呢件事,身為演員嘅君如即場示範當年的情況,嚇到霆鋒即刻扯開話題,場面認真搞鬼!

煮家男李榮浩 楊丞琳陪買餸?!

內地歌手李榮浩除咗唱歌叻之外,原來廚藝都好掂,果然深藏不露!節目內,佢將一道「愛心私房菜」— 雞排飯獻俾霆鋒。試味之後,對食有嚴格標準嘅霆鋒竟然讚口不絕!被問到點解煮飯好食,李榮浩指平時有煮飯嘅習慣,而且有時喺餐廳食到好食嘅嘢都會番屋企研究吓做法!講講吓,仲唔小心話平時唔係自己一個買餸,聽到呢到君如即刻搭嘴狂問佢喺咪有女朋友、邊個係佢女朋友⋯ 究竟李榮浩會點答呢?

全文完