黃翠如

黃翠如飛大馬隔離表演「食陽光」遭網民留言驚現透光鼻 7字大反擊

最新娛聞

廣告

黃翠如近日撇低老公蕭正楠到馬來西亞,在悶爆的隔離生活中拍片自娛,打開窗簾享受陽光的溫暖,笑言表演「食陽光」,圈中好友留這問佢「食咗藥未?」、「唔好放棄治療」同黃翠如開心互動﹗

黃翠如完成隔離出關家 7字反擊「透光鼻」指控

黃翠如片中自拍抬起頭讓陽光曬在臉上,口郁郁扮食嘢,留言指在隔離中「也要吃陽光」,形容這是維他命D餐﹗不過有網民留言指「鼻樑透光」、「透光鼻」,黃翠如即大反擊:「我的鼻非常真的。」黃翠如這次大馬之行,是到當地出席活動,近日已完成隔離出關,並與閨密吳天瑜同場出活動,相信工作後會留在當地好好敍舊﹗

黃翠如 黃翠如隔離期間不忘隔窗曬陽光﹗
黃翠如隔離期間不忘隔窗曬陽光﹗
黃翠如 片中她表演「食陽光」,一臉享受,不過卻有網民指驚現透光鼻﹗
片中她表演「食陽光」,一臉享受,不過卻有網民指驚現透光鼻﹗
黃翠如 黃翠如自拍自娛﹗
靚咗嘅黃翠如唔介意素顏示人﹗
黃翠如 黃翠如呢次去大馬出席活動,同場還有其閨密、大馬視后吳天瑜,寓工作於敍舊﹗
黃翠如呢次去大馬出席活動,同場還有其閨密、大馬視后吳天瑜,寓工作於敍舊﹗

黃翠如悍衛其「虎鼻」 強調冇後天加工

其實現年40歲的黃翠如,近年經常被指「愈大愈靚女」,早前黃翠如在IG貼出16歲時穿著格仔衫與現在的她做對比,即時引起網民熱烈討論,有人留言大讚她冇變過,不過,有讚當然亦有彈,也有人留言質疑翠如個鼻高咗靚晒﹗

黃翠如 黃翠如近年不時被指女大十八變﹗
黃翠如近年不時被指女大十八變﹗

黃翠如孖老公蕭正楠舉「呢個手勢」力挺自己有毅力

40的黃翠如早前為了強身健體,連續多日清晨起身跑步練氣,為了宣示自己的堅持,黃翠如在持續練跑的第4天在IG發布影片,喘住氣舉起手勢,夾埋旁邊的老公蕭正楠公布成積:

「今日係第四日,06起身,跑5k幾。」

黃翠如 06起身、連續4日,朝朝跑5K,呢啲堅持唔容易啊!
06起身、連續4日,朝朝跑5K,呢啲堅持唔容易啊!

早前有報道指黃翠如驚變「木偶鼻」,搞到黃翠如出席新劇宣傳活動都要急急澄清,強調自己天生「虎鼻」有福氣,絕冇郁過手腳,唔好屈佢咁話!不過現場所見,黃翠如蘋果肌飽滿,鼻樑高而畢直,愈大愈靚能夠得天獨厚,大家唔羡慕得咁多嘞!

驚變木偶鼻? 黃翠如否認整容自誇天生「虎鼻」有福氣
之前黃翠如貼出她在16歲時穿著格仔衫與現在的她做對比的相片,即時引起唔少網民留言討論,有人讚佢冇變過,亦有人質疑佢整容!

兩輯《使徒行者》黃翠如面容比拼

《使徒行者3》播出,黃翠如的戲份不少,還涉及2009 – 2019年間的轉變,有網民將兩輯「鄭淑梅」的面相做比拼,角色的氣質同演繹的確係唔同咗:

使徒行者3黃翠如
《使徒行者2》vs 《使徒行者3》黃翠如

黃翠如表示不想拖閨蜜唐詩詠落水

黃翠如、連詩雅(Shiga)、陳自瑤(YoYo)、黃嘉樂及蘇皓兒(Chloe)等,出席劇集《那些我愛過的人》的宣傳活動,對於被指與唐詩詠面貌同時進化,更指翠如驚變「木偶鼻」,她便強烈否認整容,更表示不想拖閨蜜唐詩詠落水。

驚變木偶鼻? 黃翠如否認整容自誇天生「虎鼻」有福氣
黃翠如出席活動時蘋果肌脹卜卜,鼻樑高又挺﹗
99 年只得 17 歲仲係學生妹的黃翠如,拍攝《鏗鏘集》節目,仲係面圓圓!
睇番1999年,只得 17 歲仲係學生妹的黃翠如,拍攝《鏗鏘集》節目,仲係面圓圓,鼻翼比較闊,鼻樑唔高!

黃翠如強調由細被讚鼻靚:一定唔會郁個鼻

黃翠如受訪時強調,自己從來不是行鬥靚路線,大家可以重溫以前有線節目:「媽咪由細到大都讚我『虎鼻』有福氣,我100%冇心虛答你哋,一定唔會郁我個鼻,唔好屈我!」

驚變木偶鼻? 黃翠如否認整容自誇天生「虎鼻」有福氣
好姊妹連詩雅更為翠如做證,指曾介紹黃翠如做Facial,她拖了一年都沒去做,表示翠如根本不貪靚。

其他地方老咗我唔敢包

但當被問到會唔會整其他地方時,黃翠如就好老實咁話:「其他地方老咗我唔敢包,哈哈!」澄清一輪之後,黃翠如就表示未有因報道嬲怒,皆因自己在負面新聞中長大喎!仲話當幫劇集宣傳。

驚變木偶鼻? 黃翠如否認整容自誇天生「虎鼻」有福氣
黃翠如否認整容,身旁的陳自瑤更出手摸她的鼻子,幫好姊妹澄清。

夫妻齊齊重手執靚吸客臉形五官再進化

之前黃翠如、蕭正楠合體出席超市活動,被眼利網民發現夫妻同時臉形五官再進化,逆齡生長容光煥發!本身係女神 BB的黃翠如,更是蘋果肌激凸,鼻樑筆挺兼驚見蝦餃下巴, BB女神變鬼妹女神,身旁43歲的蕭正楠亦回春有法,昔日闊面形緊緻提 升,由老蕭變嫩蕭,婦靚夫隨,夫妻齊齊重手執靚吸客!

黃翠如 14年拍《師奶Madam》擦出愛火,不過當時兩人塊面都有肉 地,笑起來雙眼有自然的表情紋,人愈大反而全消。
14年拍《師奶Madam》擦出愛火,不過當時兩人塊面都有肉地,笑起來雙眼有自然的表情紋,人愈大反而全消。
黃翠如 42 歲的蕭正楠,同老婆一樣逆齡生長。
43 歲的蕭正楠,同老婆一樣逆齡生長。

黃翠如驚見木偶鼻 BB進化女神5.0

之前38歲生日的黃翠如,在阿Bob(林盛斌)的九龍塘寓所搞party, 同大班朋友一齊慶祝,連過氣情侶唐詩詠、洪永城亦激罕同場,加埋馬國明鐵 三角非常耀眼,不過點搶都唔及逆齡再進化的壽星女黃翠如搶眼,當黃翠如拉隊同好友們吹蠟燭時,就輪廓鮮明五官精緻,似足鬼妹仔,在眾星之中特別有光芒,非常搶眼。

黃翠如 女神吹蠟燭時,五官輪廓分明非常搶 眼, 38 歲比以前更索!
女神吹蠟燭時,五官輪廓分明非常搶 眼, 38 歲比以前更索!

之前夫妻檔孖住出席超市活動,兩人緊緻臉容令人眼前一 亮,瞬間成為焦點,黃翠如靚樣加倍突出,蘋果肌變激凸,更多埋個蝦餃下巴,連鼻樑亦升高,不過,翠蕭重手執靚樣,好快便引起網民熱烈討論,甚至有網民覺得黃翠如側面個鼻好突出,似足之前被指有木偶鼻的楊怡(改名楊茜堯)!

2 年由有線轉投無綫旗下開始受重用,黃翠如同洪永城拍檔做旅 遊節目,當時向來纖瘦的翠如仍然有啲包包面。
12年由有線轉投無綫旗下開始受重用,黃翠如同洪永城拍檔做旅 遊節目,當時向來纖瘦的翠如仍然有啲包包面。
黃翠如 在無綫劇接劇, 15 年輪廓開始鮮明, 女神路正式開始,被網民封為翠如BB 。但畢竟年過三十,眼肚眼紋明顯。
在無綫劇接劇, 15 年輪廓開始鮮明, 女神路正式開始,被網民封為翠如BB 。但畢竟年過三十,眼肚眼紋明顯,但近年突然連紋都冇埋,相當驚奇。
去年黃翠如容貌又有變化, 18 年中 秘嫁做人妻的她,蘋果肌飽滿,眼 袋眼紋消失,成為逆齡生長新娘子。
黃翠如容貌又有變化, 18 年中秘嫁做人妻的她,蘋果肌飽滿,眼袋眼紋消失,成為逆齡生長新娘子。
黃翠如 翠如近期便重手執靚,連鼻樑亦升高,網民指翠如驚變楊恰的木偶鼻!
黃翠如被指重手執靚,連鼻樑亦升高,網民指翠如驚變楊怡的木偶鼻!

蕭正楠返老還童 齊齊變靚吸金

老婆愈變愈索, 43歲的蕭正楠當然要跟住學,夫妻同心其利斷金,兩人近期逆市成為廣告客戶搶手貨,除咗單拖演出及拍廣告,合體賺錢工作亦愈來愈多。

黃翠如 拍《公公出宮》時仲係闊面的蕭正楠。
拍《公公出宮》時仲係闊面的蕭正楠。
黃翠如 16 年做《巨輪 2 》亦多咗眼紋,唔似依家成個後生晒!
16 年做《巨輪 2 》亦多咗眼紋,唔似依家成個後生晒!

知情者爆料指:「其實阿蕭同翠如從來都唔介意一齊做嘢搵錢,結婚之後,就更加啱價就接,咁夫妻檔市場層面好闊,佢哋真 係多咗好多嘢做,為咗令客戶滿意,佢哋都好落力執靚樣吸客,唔敢再求求其其,以前阿蕭唔著重打扮,牛記笠記好隨便就出街,但家陣要保住形象,翠如都捉埋老公一齊扮靚!呢排都見阿蕭成個後生晒!」 蕭生蕭太咁有市場,當然緊張執靚樣把握時機賺定多啲奶粉錢啦!夫妻回春有法,生B應該冇難度!

黃翠如 由於形象健康正氣,翠蕭婚後更受歡迎,已經坐穩成為無綫首席賺錢夫妻檔。
由於形象健康正氣,翠蕭婚後更受歡迎,已經坐穩成為無綫首席賺錢夫妻檔。

關鍵詞
黃翠如
撰文:東方新地圖片來源:IG@wongtsuiyu、新傳媒圖片庫