麗英

麗英新相零死角鳳眼 升級變混血女神 被指撞樣版Marf

最新娛聞

廣告

小薯茄成員兼歌手鄧麗英,演出常以醜角示人,其外表經常被拿作玩笑,但鄧麗英毫不介意,甚戲言自己是「全死角美少女」,完全與靚女扯不上關係,甚出歌《矮妹正傳》自嘲其身高不足150厘米。有網民發現鄧麗英於前天(15日),在IG上分享一張自拍照,鄧麗英在照片中判若兩人,明顯變了靚女,甚至有網民指:「我follow左混血美女嗎」,非常誇張…

麗英平時經常裝膠樣。
麗英平時經常裝膠樣。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英曾出歌《矮妹正傳》自嘲其身高不足150厘米。
麗英曾出歌《矮妹正傳》自嘲其身高不足150厘米。(圖片來源:IG@laiyingdesu)

平時鳳眼全死角皆消失麗英變混血索女極似Marf

鄧麗英自稱「全死角美少女」,以臉上的細size鳳眼見稱,與靚女一字沾不上邊,但鄧麗英在前天(15日)IG上分享的自拍照中,樣貌煥然一新,猶如「易容」般,明顯變成靚女!照片中鄧麗英不但死角磨平,鳳眼也突然變大,眼珠略帶點綠色,看上去非常有神。
照片面世後成為了熱話,引來粉絲海量式的留言,更有人指鄧麗英「易容」後極似COLLAR的成員邱彥筒(Marf):「麗英啲死角磨平晒」、「我follow左混血美女嗎」、「高冷系啱麗英」、「突然靚咗咁多嘅!」、「靚喎!第一眼以為Marf」、「好靚,可以做日本時間雜誌model」、「好靚!混血風美女」、「唔知留咩言好,唯有讚麗英好型好靚!」看來粉絲對於鄧麗英轉變形象都幾受落!

麗英 新相極似COLLAR的成員邱彥筒。
新相極似COLLAR的成員邱彥筒。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 眼都變綠色!
眼都變綠色!(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 的確幾相似!
的確幾相似!(圖片來源:IG@_marifemarife_)
麗英 網民幾乎一面倒留言大讚。
網民幾乎一面倒留言大讚。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英
(圖片來源:IG@laiyingdesu)

麗英樣貌聲線惹爆粗圍摷網民要求她深潛勿蒲頭

鄧麗英的樣貌和聲線向來不討網民歡心,部分網民多番在討論區開設帖文,要求鄧麗英告別樂壇,指其樣貌和聲線令人煩厭:「我本身覺得唔鐘意可以唔睇呢句係真,但係點解連電視都要播果個MV逼人睇」、「一日有麗英,一日都唔好X睇啦」、「淨係覺得佢好醜樣」、「其實班fans知佢唔靚,讚下佢演技咪算,係要吹到好有才華好有內涵,讚呢樣讚個樣,明明唱功普通都要話好好聽,搞到條友幾有自信派埋台,吹X漲」、「頂唔順佢把弱智聲唱歌」、「佢把雞仔聲唱歌真係好X難聽」、「佢真係好X樣衰,睇見佢個樣就好X燥!」看來鄧麗英的樣貌和聲線,吸來了很多負皮!

網民多番在討論區開設帖文,要求鄧麗英告別樂壇,指其樣貌和聲線令人煩厭。
網民多番在討論區開設帖文,要求鄧麗英告別樂壇,指其樣貌和聲線令人煩厭。(圖片來源:討論區截圖)
麗英
(圖片來源:討論區截圖)
麗英
(圖片來源:討論區截圖)
麗英
(圖片來源:討論區截圖)
麗英
(圖片來源:討論區截圖)
麗英的聲線和樣貌對部分網民來說不討好。
麗英的聲線和樣貌對部分網民來說不討好。(圖片來源:IG@laiyingdesu)

麗英接拍廣告吸海量式負皮 網民:佢真係好樣衰

鄧麗英曾接拍了一個洗頭水廣告,惹來不少網民狠批鄧麗英樣衰趕客,更指她個樣愈來愈似蘭茜。鄧麗英的廣告在FB一出即狂吸負評,網民留言:「佢真係好樣衰」、「完全蘭茜化」、「好似當年嘅蘭茜」、「長輩問梅小慧做咩後生左咁多,答唔到」、「搵佢拍廣告真係好癲,咩女會想用完呢支洗頭水似麗英?」、「洗完變咗麗英,唔好喇掛」、「點解唔傳統搵個靚女拍?」、「係咪走暗黑marketing」、「睇完個廣告我有ptsd」、「我要抵制呢個牌子」等等。

麗英 麗英在廣告中話自己好想去日本,但頭髮又乾又盛,一臉苦腦。
麗英在廣告中話自己好想去日本,但頭髮又乾又盛,一臉苦腦。(圖片來源:FB@DOVE截圖)
麗英 用完洗頭水後的麗英,頭髮順番晒,仲喺鏡頭前不停撥頭髮。
用完洗頭水後的麗英,頭髮順番晒,仲喺鏡頭前不停撥頭髮。(圖片來源:FB@DOVE截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:討論區截圖、Instagram、Facebook