麥明詩

麥明詩鏡頭前嬲爆發火 網民:真係好小器!

最新娛聞

廣告

《後生仔傾吓偈》呢集就講「記仇嘅方丈」,大家一講方丈就真係雞啄唔斷。今次麥明詩就大爆以前有個男仔,搞到佢嬲到依家都未嬲完,究竟發生咩事?

原文:對cap|圖片:電視截圖、新傳媒圖片庫

麥明詩嬲爆鏡頭前發火

麥明詩一嚟就呻:「話說有個男仔約咗我食飯,咁我有同佢食過一次飯,咁我覺得總要俾機會。食完一次飯我覺得冇興趣,咁我咪冇再同佢食飯囉!」

點知過咗一陣,個男仔嗰fd就同麥明詩講:「點呀!你近排溝佢溝成點?佢話佢係咁approach你,佢費事咁高調,所以佢就拒絕咗你。」

講完呢句麥明詩即刻火都嚟,仲嬲到即刻扔咗手上嘅紙牌!

麥明詩仲大爆咗句:「我覺得佢係懷恨於心,覺得俾人拒絕咗,於是佢就倒返轉頭話佢拒絕咗我。我話俾你聽呀!我拒絕你㗎,周圍唱我,真係好冇品。」

麥明詩被Do姐窒到口啞啞

今屆港姐出爐,貴為10A港姐的麥明詩(Louisa)今年就以師姐份首次擔任港姐司儀。相信最令大家記得嘅一幕,係喺泳裝問答環節,Louisa與馮盈盈負責其中一個問答環節,並配合Dodo姐問佳麗問題。當11號李明芙(Samantha)出場時,麥明詩負責問問題,問及關於公平的問題:「香港小姐得女仔可以參加會唔會唔公平?」起初Samantha都答到問題。

但其後麥明詩追問:「如果邊個佳麗當選咗你會覺得唔公平?」Samantha開始支吾以對,流露出尷尬嘅神情。Dodo姐見到Samantha面有難色,梗係馬上化解指:「唔洗逼住揀一個㗎。唔一定唔公平㗎嘛。」

點知麥明詩好似唔知Do姐係喺度俾落台階Samantha,反而向Do姐講:「Dodo姐咁nice嘅,我覺得好唔公平呀!我之前參選都冇咁樣…」隨即Do姐話麥明詩:「仲想點呀!你係香港小姐嚟㗎嘛!」結果窒到麥明詩只識得尷尬笑,但就令全場歡呼,成為全晚高潮之一!

麥明詩發文恭賀

日前,麥明詩於個人社交網發文恭賀今屆港姐冠軍陳曉華,其中乘機抽自己水留言寫道:「17號佳麗陳曉華選到香港小姐冠軍就最唔公平喇,已經咁靚、咁高、腿咁長、仲要係一個有愛心嘅護士,已經擁有咁多嘢再加多個港姐冠軍實在是太不公平了!」

及後,Louisa續指:「不過17號佳麗陳曉華憑著出眾的外貌、淡定的對答、空中瑜伽所展現的努力和力量,贏到港姐冠軍就最值得了!」

麥明詩慘成網民批鬥對象

本身出於好意嘅Louisa係想留言恭賀陳曉華勝出今屆港姐,更難得係Louisa大方抽自己水,本應就唔成問題嘅。不過,今次Louisa呢番留言就引起咗唔少網民嘅不滿,有網民佢「冇資格做主持」又話佢唔應該再提:「你選到咪叫公平囉,又抽水」仲叫佢衰咗就認,結果引起網民罵戰!

有網民不滿嘅同時,有網民留言撐Louisa並直言:「佢(麥明詩)都係抽自己水,製造話題,香港人,放鬆啲」亦有網友叫Louisa唔洗太介懷一啲唔好嘅留言!

麥明詩冷靜回應

另一方面,麥明詩就梗係留意到大家嘅唔同留言,雖然飽受批鬥,但依然冷靜回應,留言指:「問題都係幕後團隊一起制定的」希望可以平息網民之間嘅罵戰!

但有網民仍然就其回應繼續話Louisa,睇嚟今次Louisa都真係幾無辜,明明係真心恭喜陳曉華,但反而變成被網民批鬥嘅對象。

港姐決賽嘉賓司儀齊搶鏡

今年嘅港姐決賽嘅司儀組合與往年有啲變化,雖然冇咗鐵腳曾志偉,但今屆就有Do姐領軍,帶住農夫二人、陸浩明、麥明詩等人做司儀,陣容夠哂人強馬壯!一眾司儀當然唔少得落足心機裝扮到靚一靚,華麗出席當晚盛事啦!Do姐以黑色蕾絲邊deep V 嘅晚裝示人,令企喺正中間嘅Do姐更加亮眼!

兩位港姐冠軍麥明詩同馮盈盈以師姐身份首次做港姐司儀,雖然二人司儀經驗尚淺,但麥明詩事前就表示自己唔太緊張,因為佢哋只係負責補充,主要都係負責問答環節。

至於問到馮盈盈驚唔驚講錯嘢,一向言行大膽嘅佢就指呢個世界冇話講唔講錯,反而認為就算講錯都可能係個機會去畀大家補救,係一個表現嘅機會。隨後,麥明詩仲笑言佢兩個最叻就係講錯嘢。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
麥明詩