麥紫莉

誤墮桃色陷阱!揭34G麥紫莉飯局短訊

最新娛聞

廣告

去年訛稱會到日本拍AV做港女第一人的34G𡃁模麥紫莉(Chili),最終AV拍唔成,打回原形兼職做OL搵幾千蚊一個月維生,深信天生巨胸必有用的她,最近有意重返娛樂圈再搏殺。

日前本刊記者在九龍灣德福商場直擊麥紫莉忙碌地玩手機,意外揭發她正在回覆飯局短訊,來回拉鋸多次,對方出到一萬蚊利誘,最終都傾唔成,麥紫莉回應時表示:「再窮都唔會出賣肉體!」無奈形象已被定型,早前更因太易信人而誤墮桃色陷阱,蝕底晒!

 

撰文:東方新地| 圖片:新傳媒圖片

麥紫莉首名港女拍AV?

麥紫莉雖擁有34G激爆上圍,但一直只係個唔多出名的𡃁模,不過去年7月時傳出佢八月將遠赴日本拍AV,成為第一位香港AV女優,就頓時成為風雲人物!據知Chili身世坎坷,父親早年病逝,媽媽則患有腎病需要長期接受治療,所以Chili中六畢業、打工幾年後把心一橫,決定下海拍AV養家!仲講到已經簽咗兩部片約啦!

一夜成名

話晒係「第一位」香港AV女優,Chili旋即成為風雲人物,全港大小傳媒爭相訪問。Chili每次接受訪問都言出驚人,一時自爆性史一時話唔怕同AV男優打真軍,之後講到似層層話自己學緊日文,又話自己日日睇AV補習,搞到全港男士都好期待幾時有得睇!不過每當被問及拍AV的詳情,Chili總係顧左右而言他,從來都冇透露過實際情況。

說好的拍AV呢?

麥紫莉成功出位後接下不少工作,又出寫真又做主持,job接job做到冇停手。但隨日子過去,說好的AV仲未拍,不過Chili每次出席活動都堅稱會拍,但就下月又下月、下月又下月… 於是大家都開始覺得 (又或者從一開始就覺得) 其實成件事係吹水,而Chili都改口風,話「要等公司安排」咁即係……

認拍AV係吹水

直到去年9月中,真相終於大白,Chili承認拍AV一事係老作,自己係唔會拍AV的!據知Chili的經理人公司其實係一間未有註冊的公司,聲稱Chili會拍AV都只係宣傳策略,而該公司近日出現財困,Chili已經與該公司正式解約。

Chili接受媒體訪問時坦承鬆一口氣,因為一直以來都好驚被拆穿,答所有問題都係講大話,其實所以與性、AV有關的問題佢根本唔想答。

Chili又話自己入行兩年幾都冇人認識,所以先決定配合前公司宣稱會拍AV,依家紙終於包唔住火,Chili表示預咗大家當佢係「大話精」,預咗俾人鬧,但自己依然想喺娛樂圈發展,希望觀眾可以再接受佢。

「我希望大家可以原諒我」

Chili今早亦於社交網站留言,表示終於可以「做番自己,唔使任人擺佈」,雖然之前一次又一次講大話,但現時終於脫離枷鎖,立即向大家道歉!Chili又話接受咗前公司呢個策略後,自己同屋企人鬧交、出街及網上都被人指指點點、每次見記者都好驚。依家雖然好多人認識,但全無形象可言。最後來Chili希望得到大家原諒:「我希望大家可以原諒我,原諒我嘅不智,原諒我對大家嘅欺騙,原諒我咁遲先坦白,原諒我幻滅咗大家嘅夢,對唔住。」

 

34G麥紫莉 誤墮桃色陷阱

消聲匿跡近一年的麥紫莉日前出席電影首映禮,目前從事文職工作的她,坦承經過AV事件有少少驚了娛樂圈,但最近她再次蠢蠢欲動,已有公司與她合作推出新年月曆,亦接了多個微電影劇本。

日前本刊記者在九龍灣德福商場遇到麥紫莉,當日化了淡妝的她獨自逛內衣店,不過其34G超cup豐滿上圍很難找到啱size的胸圍,行了兩間都無斬獲,最後她走到咖啡店坐下玩手機。

早前麥紫莉單拖出現九龍灣德福商場,34G激盪上圍依舊,機不離手的她好似好忙。

性感內衣就是𡃁模的生財工具,麥紫莉在內衣店內主攻喱士內褲,近期轉做文職冇公開露面的她似乎清減了不少,但keep到人瘦胸唔瘦。

被睇穿等錢使

從麥紫莉的手機短訊中,清楚看到她被對方邀請出席 飯局,最初酬勞只有六千元,見麥紫莉不為所動,再逐次 加碼,每次加一千元,對方似乎睇穿麥紫莉要養家等錢 使,最後出到一萬元,出手如此低,麥紫莉點都唔落疊。

主攻喱士底

倒奶揀 bra

揀胸圍揀到 烏低身的麥紫莉,始終搵唔到合適 自己的Gcup size,胸大的煩惱莫過於此。

去到另一間內衣店,麥紫莉拎住個黑色大奶罩不停研究,不過最終都係冇幫襯。

只有22歲的麥紫莉仍然有童心,行過精品店睇吓聖誕公仔,屋企環境 唔好又搵唔多,無謂嘢當然唔會買。

飯局短訊曝光

其後麥紫莉接受本刊記者電話訪問,對被問價直認不諱:「 自從去年出完寫真,真係有無數人透過社交網 inbox 我,個個都話有job介紹我,但大部分都係啲唔正經嘅工作。之前我接咗一個job話請我做game girl,事前要做 training,training 都有錢收嘅, 有日中間人叫我上去一個地方試衫同training,上到去得我一個已經覺得唔對路,對方露出狼樣唔畀我走,仲郁手郁腳,嗰次我真係好驚,即時錢都唔要就 走咗,真係見過鬼都怕黑。嚟緊都會簽番公司,等經 理人幫我去處理。我屋企環境係唔好,但我唔想外界 咁樣睇我,亦唔會出賣肉體賺錢,未來嘅日子我想向 電影方向進發,希望大家可以畀多啲機會我。」

22歲女入世未深,急住出 名要搵錢,令好色之徒有機可乘,賣身材唔緊要,最緊要識得自愛同保護自己,不過呢個世界又有幾多個舒淇同周秀娜,剝完衫仲可以轉型拍電影做女主角?

第一口價6千

行到攰在咖啡店坐低,麥紫莉拎住手機狂打短訊,清楚睇到雙方內容圍繞飯局,對方最初開六千元,被麥紫莉斷言拒絕,之後再逐千逐加,加到一萬都傾唔成,麥紫莉推飯局都禮貌過人,不停同人講多謝。

東山再起

麥紫莉去年出寫真人氣急升,又曾聲稱 會到日本拍 AV,最終承認為博知名度 而吹水搞到形象插水,但不少宅男粉絲依然follow她,希望她能夠再戰江湖。

 

捱打收場

去年麥紫莉(右二)參加ViuTV節目《G – 1格鬥會II》,被指與麥家琪無偈傾,毫無擂台實戰經驗 的她,在日本初賽時落敗兼傷腳,所有賽事幾乎都是捱打,更被狂揪到入醫院。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!