黃可盈

18歲TVB童星黃可盈大個女 現身Edan《ChatMrE》MV展喊功

最新娛聞

廣告

早前曾在TVB劇《法言人》中登場的黃可盈(Melanie),由5歲開始擔任TVB童星,到現在18歲,已拍過超過35部TVB劇集,演出經驗豐富,近日她更踩過隔籬台,為MIRROR成員Edan呂爵安的新歌《ChatMrE》拍MV,大騷舞技同喊功!

黃可盈 黃可盈最近分享了自己在泰國旅遊時吃喝玩樂的打卡照。
黃可盈最近分享了自己在泰國旅遊時吃喝玩樂的打卡照。(圖片來源:IG@hywmel)
黃可盈 網民都紛紛大讚黃可盈愈大愈靚女。
網民都紛紛大讚黃可盈愈大愈靚女。(圖片來源:IG@hywmel)

黃可盈 大讚Edan好nice

Edan呂爵安的第7首派台歌《ChatMrE》MV中,有多達14位女生參與演出,其中一位原來係TVB童星出身的黃可盈(Melanie),她日前在社交網曬出和Edan的合照,大讚:「好開心有份參與呢個MV,首歌好好聽,@edanlui 好nice!」

黃可盈 黃可盈曬出同Edan的合照,令不少「爵屎」Edan粉絲暱稱)大喊羨慕。
黃可盈曬出同Edan的合照,令不少「爵屎」(Edan粉絲暱稱)大喊羨慕。(圖片來源:IG@hywmel)
黃可盈 室內影完又到室外影!
室內影完又到室外影!(圖片來源:IG@hywmel)

演出MV跛腳妹展喊功

黃可盈又po出MV中有她參與的畫面和劇照,講到自己在當中飾演「跛腳妹」的角色,並憶述拍攝時的難忘經歷:

有一幕係我嘅個人喊戲。喊戲雖然演過好多次,但一路喊一路寫字都係第一次,當時係度諗要寫乜嘢喺個排球上面,又要一路諗住點樣繼續喊,個腦勁混亂,喊咗大約兩三分鐘,鼻涕都爭啲滴埋出嚟,好彩導演即刻嗌cut,第一時間收返啲鼻涕!

黃可盈 黃可盈話要多謝攝影師幫她影到靚靚的喊包照。
黃可盈話要多謝攝影師幫她影到靚靚的喊包照。(圖片來源:IG@hywmel)
黃可盈 MV中黃可盈有多場喊戲。
MV中黃可盈有多場喊戲。(圖片來源:《ChatMrE》MV截圖)
黃可盈 黃可盈是MV中14位演出女生之一。
黃可盈是MV中14位演出女生之一。(圖片來源:《ChatMrE》MV截圖)

難忘揸拐杖拍攝險抽筋

另一樣難忘嘅事就係第一次用拐杖。等roll機嘅時候我係咁揸住個拐杖周圍走,習慣下嗰種感覺。雖然拍嗰陣用力過度差啲抽筋,但都係一個好神奇又難忘嘅體驗~

黃可盈 雖然拍TVB劇經常扮病人,但原來黃可盈今次係第一次揸住拐杖拍攝。
雖然拍TVB劇經常扮病人,但原來黃可盈今次係第一次揸住拐杖拍攝。(圖片來源:IG@hywmel)
黃可盈 等roll機嘅時候黃可盈都係咁揸住個拐杖周圍走。
等roll機嘅時候黃可盈都係咁揸住個拐杖周圍走。(圖片來源:IG@hywmel)
黃可盈 黃可盈話今次拍MV嘅體驗好神奇又難忘!
黃可盈話今次拍MV嘅體驗好神奇又難忘!(圖片來源:IG@hywmel)

自小多才多藝熱愛唱歌跳舞

原來MV中黃可盈除了大騷喊功外,仲要表演跳舞,不過黃可盈自小不但愛演戲,更熱愛唱歌、跳舞和畫畫,舞功相信擁有不俗功底。黃可盈曾是香港兒童合唱團成員,贏過很多大大小小的比賽,擁有8級鋼琴資格,更不時在社交網分享一邊彈吉他一邊唱歌的影片,十分多才多藝。

法言人 現實中的黃可盈已升讀大學一年級大個女,化妝後好有K-pop美少女Feel。
現實中的黃可盈已升讀大學一年級大個女,化妝後好有K-pop美少女Feel。(圖片來源:IG@hywmel)
黃可盈 有時又走斯文甜美風。
有時又走斯文甜美風。(圖片來源:IG@hywmel)
法言人 多才多藝的黃可盈,之後曾為節目《Sing空下的仁醫》上台獻唱!
多才多藝的黃可盈,2021年曾為TVB節目《Sing空下的仁醫》上台獻唱。(圖片來源:IG@hywmel)

5歲拍廣告入行 曾拍超過35部TVB劇

現年18歲、正修讀大學Year 1的黃可盈,2009年即約5歲時已獲廣告監製睇中,同毛姐毛舜筠合作拍廣告入行,2010年開始加入TVB拍劇,至今已拍攝超過35部劇集,早前她參演TVB劇集《法言人》,飾演健美中心老闆娘Macy(康華飾)的患癌女兒淇淇(黃可盈飾),有機會大展歌喉,其甜美歌聲更備受網民讚賞。

法言人 黃可盈5歲時已獲廣告監製睇中,同毛姐毛舜筠合作拍廣告入行,2010年開始加入TVB拍劇。
黃可盈5歲時已同毛姐毛舜筠合作拍廣告入行。(圖片來源:IG@hywmel)
法言人 《點解阿Sir係阿Sir》係黃可盈第一部演出的劇集。
2010年的《點解阿Sir係阿Sir》係黃可盈第一部演出的劇集。(圖片來源:IG@hywmel)
法言人 黃可盈2010年演出《點解阿Sir係阿Sir》時只得約6歲,當時馬明客串飾演女主角鍾嘉欣的新鄰居,是個獨力照顧女兒琪琪的單親爸爸,在大結局一集出場。
黃可盈在2010年演出《點解阿Sir係阿Sir》時只得約6歲,當時馬明客串飾演女主角鍾嘉欣的新鄰居,是個獨力照顧女兒琪琪的單親爸爸,在大結局一集出場。(圖片來源:TVB提供)
法言人 《法言人》在2021年拍攝,黃可盈相隔11年與馬明再度合作拍劇,大讚馬明依然有型!
《法言人》在2021年拍攝,黃可盈相隔11年與馬明再度合作拍劇,大讚馬明依然有型!(圖片來源:TVB提供)

《法言人》孖胡鴻鈞獻唱《世上只有》

《法言人》中金師爺(馬國明飾)與田佑家律師(林夏薇飾)在幫老闆娘Macy打官司之餘,又幫淇淇圓夢,「撮合」淇淇與偶像胡鴻鈞(胡鴻鈞 Hubert 飾)見面兼合唱,網民都大讚飾演淇淇的黃可盈(Melanie):「囡囡唱歌真係好好聽」、「小妹妹一唱歌已很感動」、「唱得好好,亦演得好好」等等。

法言人 唔少網民都大讚黃可盈唱歌好好聽!
唔少網民都大讚黃可盈唱歌好好聽!(圖片來源:《法言人》截圖)
法言人 對於能夠與胡鴻鈞同台合唱,黃可盈表示很開心,並大讚胡鴻鈞好玩得。
對於能夠與胡鴻鈞同台合唱,黃可盈表示很開心,並大讚胡鴻鈞好玩得。(圖片來源:TVB提供)

親民友善 得圈中前輩喜歡

黃可盈自小已喜歡表演,曾憑《星空下的仁醫》中的未成年懷孕少女角色引起關注,此外又演出過《點解阿Sir係阿Sir》、《法證先鋒V》、《金宵大廈2》、《飛虎2》、《巾幗梟雄之諜血長天》、《十八年後的終極告白》等劇集,期間合作過的演員也多不勝數,包括鍾嘉欣、周家怡、黃浩然、岑麗香、湯洛雯等,她亦不時在社交網分享和前輩們的合照。

法言人 黃可盈曾在2021年播出的劇集《星空下的仁醫》中,飾演未成年懷孕少女徐佳雪,後來更發現子宮生瘤,面對兩難局面,又要顧及爸爸感受,其忐忑的表現被黃可盈演繹得相當傳神,甚至惹哭觀眾,因而大受讚賞。
黃可盈曾在2021年播出的劇集《星空下的仁醫》中,飾演未成年懷孕兼發現子宮生瘤的少女徐佳雪,其忐忑的表現獲讚演繹得相當傳神,甚至惹哭觀眾。(圖片來源:《星空下的仁醫》截圖)
黃可盈 劇中韋家雄飾演黃可盈「爸爸」,她和周家怡、何依婷也有對手戲。
劇中韋家雄飾演黃可盈「爸爸」,她和周家怡、何依婷也有對手戲。(圖片來源:IG@hywmel)

黃可盈曾與不少藝人前輩合照:

即睇埋Edan呂爵安《ChatMrE》MV:

MV上架至今約半個月,Views數已超過150萬!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@hywmel、《ChatMrE》MV截圖、《法言人》截圖、TVB提供、《星空下的仁醫》截圖資料或影片來源:YouTube@MIRROR