黃智雯

黃智雯能否擺脫「星期日女王」?《三個女人一個「因」》主角綠葉皆出色

最新娛聞

廣告

無綫劇《三個女人一個「因」》昨晚大結局,雖然劇集在星期日播出,但口碑、收視絕不比其他黃金時段的劇集差!女主角黃智雯分飾三個人格,演技不庸置疑;男主角袁偉豪搞笑又抵死,連其他配角亦個性鮮明、個個演出亮眼,成就一部出色的劇集。《三個女人一個「因」》,算唔算係目前2018年最佳劇集?

撰文:東方新地|圖片:劇集截圖、劇照

《三個女人一個「因」》大結局

昨晚《三個女人一個「因」》大結局,一切案件都水落石出,而黃智雯亦勇於面對自己的另外兩個人格,最後成功將三個人格融合,正正式式係三個女人一個「因」!而陳智燊亦決定主動退出成人之美,黃智雯同袁偉豪終於成為情侶,呢個大團圓結局唔浮誇亦合情理,觀眾都好滿意!

黃智雯能否擺脫「星期日女王」?

無可否認,黃智雯今次在《三個女人一個「因」》演技真的十分出色,一個人要分別演出三個分裂的人格,最重要的是三個人格形象鮮明,毫無違和感。黃智雯三個人格分別是專業而強勢的大律師Evie、狂野豪邁的playgirl菠蘿椰奶,以及膽小善良的宅女愁擘擘。黃智雯經過《三個女人一個「因」》及《雜警奇兵》,演投備受認同,相信可以漸漸擺脫「星期日女王」,嚟緊有更多機會擔正!

《三個女人一個「因」》主角綠葉皆亮眼

黃智雯今次演出非常亮眼,男主角袁偉豪其實同樣唔失禮,作為一個見習大律師,卻是市井又無賴,搞笑又得認真亦得,演出非常討好。最後Kai子終於可以同師傅有情人終成眷屬,開心晒!

袁偉豪在劇中有不少新嘗試,赤膊扮基佬、變裝扮女人等,絕對係搏到盡!

黃淑儀 魯振順 出色綠葉

黃淑儀和魯振順呢兩位演出經驗十分豐富的演員,在劇集中後段擔當著相當重要的角色,將高潮慢慢帶起,將黃智雯爸爸當年身亡之謎團逐步揭開。黃淑儀大部分時間都像是個惡毒媽媽,又疑似害死自己老公,不過其實心裏疼愛女兒,最後都與黃智雯和好如初。

魯振順的演出亦是恰到好處,飾演一位舞蹈家,同時係黃淑儀的舊情人。重遇舊情人的尷尬,仲有對黃智雯爸爸之死的內疚,魯振順亦能輕鬆駕馭。

鍾仔演忠實利迷

劇中袁偉豪爸爸「利記」呢個角色帶來不少笑彈,將死忠球迷固執的一面演得非常神似,由熟悉足球的鍾志光飾演就最適合不過。雖然鍾仔戲份唔算好多,不過角色為劇集生色不少。

歐陽一波愛講金句

老戲骨李國麟喺劇中飾演魔鬼檢控官歐陽一波,嫉惡如仇,而且不擇手段,處處針對徒弟黃智雯;不過魔鬼判官亦有柔情一面,非常疼愛兒子,最後亦為了兒子痛改前非。另外李國麟的鬍鬚造型本來已經帶點滑稽,加上佢又鍾意用英文講中文諺語,呢個設定相當有趣。

白狀夠賤伶伶夠真

多年前《超級巨聲》出身的林景程,今次飾演律師白保運(白狀),其「狗眼看人低」的性格,刻薄得嚟又抵死,同另一位女配角林秀怡,演活一對歡喜冤家。兩人在劇中出場時間唔算多,每次出場都係鬥嘴居多,不過亦因此得到觀眾留意,希望將來有更多機會見到佢哋啦!

仲有陳智燊、郭子豪、孫慧雪及李壁琦等,多到講唔晒!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!