黎明演唱會

黎明演唱會被取消 網民群插食環

最新娛聞

廣告

黎明今晚本應開始一連八場於中環舉行《黎明Leon 30th Anniversary Random Love Songs 4D in live 2016》演唱會,未到8點已有過百fans一早嚟排隊等入場!

黎明相隔五年後再開騷,粉絲梗係好期待,不過,食物環境衞生署發言人至今日先表示,由於相關活動嘅主辦單位未能符合有關消防安全規定,所以食環署唔會發臨時公眾娛樂場所牌照俾該個活動,因此,黎明今晚個唱被迫取消!

對此,Leon於fb除宣布今晚演唱會取消,向fans致歉兼解釋取消原因:「因為消防條例話我地嘅布料雖然係防火料,但唔係英國認可嘅規條… 對不起!各位買了門票的朋友!一萬句!都不能補償你們支持我的心靈!我們會盡最大努力去搶救!再通知大家!」

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

日前黎明在facebook發放場館內綵排片段,片段所場場景已搭建完成,可清楚見到四面台及觀眾席。

而今次演唱會突然「被取消」,有網友替Leon感不值,狂插食環署做法不妥,點解唔一早通知!

但亦有少數網友認為食環署係為大家安全著想,做法合理!

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!