齊玩嘉年華 超蓮為李蘊B贏公仔

齊玩嘉年華 超蓮為李蘊B贏公仔

最新娛聞

廣告

賭王三房千金何超蓮同已懷胎七月嘅好友李蘊到啟德嘅嘉年華玩遊戲,期間超蓮拍心口表示會送李蘊BB公仔,之後超蓮真係bingo,仲將大大個公仔送俾未來契B,之後超蓮靠向李蘊腹部,要聽吓契B收到公仔後,有冇開心到笑出嚟!而李蘊開心留言:「今天跟寶寶契媽去玩嘉年華會,哈哈,她還幫寶寶贏了大公仔呢。」超蓮不忘認叻說:「耶耶耶,契媽最棒呵呵。」

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!