360秒人生課堂 𡃁模 Celia K 郭玥彤

360秒人生課堂|𡃁模郭玥彤變慈母 Celia K.原名郭穎兒拍過《一路向西》

最新娛聞

廣告

36歲人妻郭玥彤(Celia)現時是三女之母,最近在《360秒人生課堂》擔當嘉賓,當年未到20歲入行做𡃁模,原名郭穎兒,英文藝名「Celia K.」,主演電影《一路向西》及《喜愛夜蒲3》而認識阿Bob林盛斌,今次由阿Bob力邀再度面對鏡頭,不再做性感尤物,分享最真實的成長辛酸⋯⋯

郭玥彤𡃁模時代藝名 Celia K.原名郭穎兒

Celia K.郭玥彤(前名郭穎兒),2006年曾拍過布吉寫真集《Missing Celia K》,主演三級電影《一路向西》及《喜愛夜蒲3》為人認識:

 今天的36歲人妻郭玥彤,昔日是𡃁模。
今天的36歲人妻郭玥彤,昔日是𡃁模。(圖片來源:TVB.com)
 提及昔日拍寫真的經歷。
提及昔日拍寫真的經歷。(圖片來源:tvb.com)

郭玥彤感激阿Bob 給予信心做演講嘉賓

郭玥彤(Celia)表示幾個月前,突然之間有一日收到Bob 的來電,對方表示籌備緊一個節目,充滿正能量好有意義嘅,諗起想搵已為人母的郭玥彤做其中一個嘉賓!

郭玥彤聽完之後感到驚訝,因為自忖一向都係「阿愁」 加上𡃁模出身的她近年對自己都冇乜信心,「唔好話上節目,上鏡我都唔多敢」。

當郭玥彤同Bob傾咗一個電話之後,感到好難得阿Bob對佢咁有信心,阿Bob認為郭玥彤可以將她嘅故事分享給其他人,從而發放一啲正能量。

阿Bob對Celia 的了一句話令她膽粗粗答應邀請:「老實講,我真係覺得你得!你唔好覺得自己做唔到,跳出comfort zone ! 人生就係不段挑戰唔同嘅考驗㗎啦!」 之後嗰幾個月Celia不停喺度諗個份稿,改完又改——究竟應該用咩內容?要用啲乜嘢語句?又喺度諗用啲咩語氣?不停加加減減,修改左幾十次,每一日都匿埋喺廁所,花上兩個鐘計算演講時間和練習!

郭玥彤表示: 「多得Bob 爺係我準備呢兩個月入邊,不停咁樣不厭其煩引導,我比信心我!而我老公都俾咗好大嘅信心我!」兩位男士分別都講咗同一句說話就係:

你做返自己啦!唔好諗咁多!做你自己我覺得最好睇!

 觀眾睇到眼濕濕。
觀眾睇到眼濕濕。(圖片來源:tvb.com)
 Celia自己都講到喊⋯⋯
Celia自己都講到喊⋯⋯(圖片來源:Tvb.com)
 𡃁模加上拍過三級片的標籤太沉重⋯⋯
𡃁模加上拍過三級片的標籤太沉重⋯⋯(圖片來源:Tvb.com)
 𡃁模盛行的年代,時為2009年,Celia K.右二)曾與一眾𡃁模出席鄭伊健的活動,同場有何思諺Leanne) 及現在於ViuTV任主持的陳俞希Hailey。
𡃁模盛行的年代,時為2009年,Celia K.(右二)曾與一眾𡃁模出席鄭伊健的活動,同場有何思諺(Leanne) 及現在於ViuTV任主持的陳俞希Hailey。(圖片來源:新傳媒資料室)

原名郭穎兒 2012年與方媛同期推出𡃁模寫真

 𡃁模寫真 Celia K 郭玥彤
20出頭,於布吉拍攝性感寫真。(圖片來源:新傳媒資料室)
 𡃁模寫𡃁模 Celia K 郭玥彤
2012年,與「城嫂」出席𡃁模寫真活動。右起曾善美、郭穎兒、鍾采羲、林宜芝、方媛、吳小櫻。(圖片來源:新傳媒資料室)
 360秒人生課堂 𡃁模 Celia K 郭玥彤
《一路向西》飾演男主角的空姐女友。(圖片來源:新傳媒資料室)

2012 《Missing Celia K》布吉寫真集 CELIA K 郭穎兒

2016年嫁作富商改名郭玥彤

2016年Celia嫁給富商李冠鋒,李冠鋒曾是與Janice Man拍拖七年,二人分手後李與Celia拍拖並結婚,其後Celia改名郭玥彤轉型發展KOL事業。已先後誕下兩個囡囡嘅Celia,去年3月報喜,剖腹誕下第三個囡囡。

 二人婚後幸福美滿,已育有三個千金。
二人婚後幸福美滿,已育有三個千金。(圖片來源:Celia IG)

Celia誕第二胎遇不快

 初生
郭穎兒2018年誕第二胎時,初生B女面上驚現2.5cm血痕,院方辯稱:「BB自己指甲整親。」令她大感痛心。(圖片來源:SundayKiSS)

𡃁模郭穎兒(Celia K)最近再為人母,但在BB出世後竟發現BB面上出現一條2.5cm血痕,當詢問院方時,對方聲稱是嬰兒自己的指甲弄傷。

 B囡面上出現一條又深又長的血痕。
B囡面上出現一條又深又長的血痕。

郭穎兒三年抱兩

 郭穎兒於2016年與圈外男友李冠鋒結婚拉埋天窗
郭穎兒於2016年與圈外男友李冠鋒結婚拉埋天窗
 翌年誕下大囡李明芯
翌年誕下大囡李明芯

2018年4月她宣布懷有第二胎,在8月22日剖腹誕下女兒Lia,重6.38磅,在相中所見Lia十分精靈可愛。一家人懷着興奮開心的心情迎接細囡出院時,發現B女面上有一條長長的血痕,而Celia K.在社交媒體表示:「當我見到BB嘅時候,我真係笑唔出。佢面上有一個啱啱整親大概2.5cm嘅好深傷口。」

 今年4月Celia K.在社交媒體宣布再度佗B
今年4月Celia K.在社交媒體宣布再度佗B
 BB精靈可愛,立即懂得對鏡頭笑,似足媽媽。
BB精靈可愛,出世後數天立即懂得對鏡頭笑,似足媽媽。
 血痕又深又長,媽媽見到真是不好受。
血痕又深又長,媽媽見到真是不好受。

初生嬰兒指甲柔軟難以刮成血痕

當Celia K.向姑娘了解發生經過,姑娘表示:「乜醫生冇同你解釋咩? 佢自己指甲整親自己 。」Celia K.認為,BB剛出世,指甲非常柔軟和薄弱,都是有刮傷自己的風險,但要弄成如此「咁粗咁深」的傷害,只是一個初生嬰兒,真是難以令人相信。其後,Celia K.詢問有一個有20多年經驗的陪月員和一個多年在政府醫院初生嬰兒科工作的姨姨,了解BB的情況。他們都認為,傷口不是BB指甲造成,從未見過BB自己可以弄到這樣傷。

初生BB指甲造成血痕 機會甚微

推卸責任的回覆

事後,Celia K.再次查詢院方,院方的回覆依然是:「100% BB自己整到」。Celia K.在貼文中表示十分心痛,她相信每一個媽媽都會心痛自己BB。她自己也知道嬰兒新陳代謝回復快,傷口會很快痊癒。然而,她實在是對這所私家醫院很失望!如果是BB自己整傷,當時姑娘回覆的態度是理所當然。然而,如果係是人為疏忽,一句道歉她認為都可以接受,亦不會追究責任,因為每個人都有不小心的時候,而現在的情況似院方在推卸責任。

每個媽媽見到自己小朋友受到傷害都一定不好受,心好像淌血,希望BB可以快點復原,而媽媽的心情不要受到更多的困擾吧!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:TVB.com,IG@celia1209 ,新傳媒資料室