大肚寫真

臨盆前影靚相各有Style!盤點9位星媽最靚大肚寫真

最新娛聞
陀B七個月的準靚媽岑麗香(香香)趁住昨日情人節,在社交網分享由Olivia Tsang操刀拍攝靚孕照,其實唔少星媽喜歡趁住自己懷孕拍下大肚寫真,而且各有風格,有些選擇用清新風格、有些選擇拍親子寫真,也有順道影全家福㖭!

撰文:東方新地 、SundayKiss | 圖片:相關人士ig、facebook、微博、新傳媒圖片

岑麗香 宣布BB性別

陀B七個月的準靚媽岑麗香(香香)趁住昨日情人節,在社交網分享由Olivia Tsang操刀拍攝靚孕照,香香留言:「To my forever best friend, I’m so lucky that God gave me the best partner in the world! I pray our little guy will grow up to be just like his daddy!(給我永遠最好的朋友,我很幸運,上帝給了我世界上最好的伴侶!我祈求我們的小朋友長大後,會像他爸爸一樣。)」 香香仲加咗「 #happyvalentinesday💙#itsaboy!」兩個hashtag,原來香香陀住小強強啊!恭喜晒!

其中一張她和老公強強合照,相中她身穿黑色露背裙,無名指戴上鑽戒,香香挨在強強心口流露甜蜜笑容,超幸福!

1.李亞男

王祖藍今次一改搞笑嘅態度,再冇扮鬼扮馬,同李亞男影咗一輯Sweet爆孕照,留低美好回憶。王祖藍仲抵死留言「我都就生」,皆因自己都有個大肚腩,同李亞男肚入面個BB相映成趣!

 

2. 張名雅

張名雅同律師老公舊年生咗大仔Mario,下個月細仔Milo又出世喇!日前佢就喺ig PO咗一輯靚靚孕照,效果好有驚喜呀!張名雅早前喺 ig PO 出一張半裸孕照,雙手遮胸,側身挺住巨肚,露出成個背脊,既性感又有美感,仲留言話:「Never stop trying something new! 😉 The human body is the best work of art. More maternity shots coming… stay tuned(不斷嘗試新東西!人類身體是最佳藝術品。)」仲話呢張相已經係自己嘅極限,其他嗰啲會做私人珍藏⋯⋯唔通有影更性感嘅?

除咗影大肚相之外,張名雅仲同老公、大仔順便影埋全家福,曬吓幸福先!

大仔Mario仲學媽咪一樣,曬一曬性感。

媽咪嘅預產期係12月,到時Mario就會升級做哥哥喇!

兩公婆深情對望,Sweet到呢!

2.鍾嘉欣

懷孕中的鍾嘉欣分享數張靚靚孕照,孕照用清新風格拍攝,最後鍾嘉欣仲公佈BB喺囝囝嚟!

3.葉翠翠

葉翠翠懷第一胎時拍攝了一係列的懷孕寫真,翠翠喺FB寫到:「我結婚當晚的背景是花花牆,現在大肚相都有,相信好多位女士都會中意,其實我老公都好中意。希望大家喜歡我的大肚相!」

而懷第二胎的時候葉翠翠亦有拍攝孕照,今次大仔亦有出鏡!

4. Jessica. C

Jessica C.(JC) 同安志杰結婚後,誕下一仔一女。JC懷第二胎時拍攝家庭孕照,既性感又溫馨!

1

5. 孫慧雪

懷孕時的女人最美,所以孫慧雪懷孕時也拍攝了一輯以花為主題的孕照留念,本身鍾意花的她十分滿意,即使孕照要性感露肚,老公都沒有詐型。

6.蔣怡

Coco公開了自己陀B時拍下的大肚孕照,接近全裸的她更與蛇、蜥蜴等動物合影,又走到海灘和樹林取景,以呈現原始及野性美感,簡直非常大膽及創新!

曾為模特兒的她與蛇合影,擺出無懼表情之外,更能呈現美態,實為高難度之作!

從寫真照中可見,大住肚的Coco手腳非常纖幼,毫無水腫情況。

7. 周汶錡

為 咗留下美好回憶,周汶錡Kathy孖囝囝影咗輯大肚親子寫真,只係用咗30分鐘就完成呢一張係佢認為係佢模特兒生涯內最值得留念嘅相。相信大部分網民都被呢 張相震撼到,一致好評,仲大讚Kathy身形靚。Kathy回應指,冇諗過囝囝肯配合佢影相,令到拍攝過程相當順利。加上今次發現咗囝囝面對鏡頭毫不怯 場,仲識喺鏡頭前擺pose,Kathy笑言可能有少少遺傳。同時亦少部分網民指囝囝Jacques的表情「嬲爆爆」,Kathy大方回應,其實小朋友嘅 情緒冇人能否左右,佢有自己嘅想法,有佢自己嘅喜怒哀樂,認為佢呢個表情並非傷心,只係比較疲累,係個非常純真嘅表情。

8. Ana.R

模特兒Ana R.陀第二胎的時候公開咗一輯大肚寫真相,寫真以性感風作主題,大多照片都係只披薄紗上陣!

9. 楊愛瑾

上年榮升媽咪的楊愛瑾 (Miki)就選擇同老公一同拍攝型格懷孕寫真!


將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!