Coffee

Coffee林芊妤分享愛情經驗 嚴選8種要不得的男人!

最新娛聞

廣告

睇戲都有話啦:「成世人流流長,總會遇上幾個人渣」唔理男仔定女仔啦,唔少人都認為一生會遇上幾個賤人,被傷害後先會成長。不過林芊妤 (Coffee) 就唔係咁諗!近日Coffee拍片同大家分享個人愛情經驗,列出8種要不得的男人!

撰文:東方新地|圖片:YouTube、Instagram

Coffee林芊妤分享愛情經驗

林芊妤(Coffee) 離開大台後向瑜伽導師之路發展,成績相當理想!現時已吸納了一大班粉絲,喺網上人氣強勁~Coffee出晒名樣靚而且身材索到噴血,相信佢多年來都係追求者眾?由佢分享愛情經驗都有啲說服力~

Coffee現時已為人妻兼準媽媽,又有個勁錫佢的老公,唔知佢認為咩男人係要不得?不過Coffee都強調只係愛情經驗之談,純屬個人分享,每個人的接受程度及喜好都不同。

嚴選8種要不得的男人!

1.經常對你外表表示不滿的人

2.嫌棄或看不起你工作的人

3.會對你動粗的人

4.依賴家人或喜歡借錢的人

5.對長輩沒禮貌或從不見你家人的人

6.不願意見你朋友或走進你生活的人

7.突然想改變你原有性格的人

8.喜歡挑逗其他女生或愛說謊的人

全片:

https://www.youtube.com/watch?v=bRr50VZ5Dqw

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!