Edan呂爵安

Edan呂爵安用新角度玩命激嬲魯生 知衰玩大咗即求饒﹗

最新娛聞

廣告

MIRROR近日為7月舉行的演唱會推出了一張12人的Poster,成員之一的Edan呂爵安開post上載了一段短片和相片,話要嘗試用新角度去欣賞這張Poster,結果激嬲了新公司的CEO魯生﹗?

Edan呂爵安:嘩,邊位呀呢個?

Edan呂爵安在MIRROR是才藝及搞笑擔當,其搞笑功力在《膠戰》盡情發揮﹗近日Edan有新主意,以「用新角度欣賞Poster」為題出post,上載片中他以低抄角度影著MIRROR演唱會海報LED牆中自己的大頭照,發揮搞笑本色:「嘩,邊位呀呢個?」有把疑似姜濤的聲音話:「你試吓影Anson Lo有冇你呢個效果?」Edan立即轉影盧瀚霆Anson Lo,隨即哈哈大笑說:「Anson Lo都奇怪!」接著Edan想惡搞埋姜濤:「太高呀!要zoom近佢。」不過結論不似預期:「同依家差唔多!」

呂爵安 陶傑 MIRROR演唱會《MIRROR.WE.ARE LIVE CONCERT 2022》即將在7月、8月舉行,近日已引起全城「撲飛潮」。
Edan在短片中影著一幅MIRROR演唱會海報的LED牆。(圖片來源:IG@mirror.weare)
呂爵安 Edan突發奇想用低抄角度影自己的LED海報。
Edan呂爵安忽發奇想用低抄角度影自己的LED海報。(圖片來源:IG@edanlui)
呂爵安 結果影到對鼻哥窿非常大,連Edan自己都忍唔住話:「嘩,邊位呀呢個?」
結果影到對鼻哥窿非常大,連Edan呂爵安自己都忍唔住話:「嘩,邊位呀呢個?」(圖片來源:IG@edanlui)
呂爵安 轉影Anson Lo後,Edan在片中笑指「都奇怪」,但之後在發文中卻補鑊說:「教主都仲係咁靚仔」!
轉影Anson Lo後,Edan在片中笑指「都奇怪」,影到AL鼻大嘴大眼又細,Edan其後卻補鑊說:「教主都仲係咁靚仔」!(圖片來源:IG@edanlui)
呂爵安 而姜濤用低抄角度影卻變化不大。
再去惡搞姜濤,而姜濤用低抄角度影卻變化不大,令Edan的惡搞行動失敗。(圖片來源:IG@edanlui)

魯生落柯打「懲罰」Edan:請根據呂生呢種偏好拍佢

Edan在帖文中寫道:「有冇試過低炒poster?包保即刻變靚仔! #玩命post #姜糖神徒唔好鬧我 #教主都仲係咁靚仔 #姜哥直情冇乜分別 #因為… #一直在玩命」結果Anson Lo及姜濤未有表示,卻引來新任MakerVille行政總裁的魯生(魯庭暉)有表示,向MIRROR經理人花姐落Order說:「下次個MV,請根據呂生呢種偏好嘅art direction拍佢。」被魯生警告,Edan立即跪低求饒說:「對唔住魯生,小的只是玩玩而已,懇求從輕發落!(今鋪真係玩命)」身為CEO同藝人交流,其實係打成一片,相信懲罰只是說笑而已﹗

呂爵安 魯生特登tag花姐落Order,Edan秒回求饒。
魯生特登tag花姐落Order,Edan秒回求饒。(圖片來源:IG@edanlui)
呂爵安 MIRROR MakerVille行政總裁魯庭暉。
魯生剛就任新公司MakerVille的CEO。(圖片來源:MakerVille記者會截圖)
呂爵安 日前MIRROR宣布即將於紅館舉辦演唱會,MakerVille行政總裁魯庭暉和MIRROR十二子合照,姜濤和盧瀚霆傍實魯生左右﹗
日前MIRROR宣布即將於紅館舉辦演唱會,MakerVille行政總裁魯庭暉和MIRROR十二子合照,姜濤和盧瀚霆傍實魯生左右﹗(圖片來源:ViuTV)

網友:魯生 IS WATCHING YOU!

網友紛紛留言笑Edan「今次真係玩出火」、「呂爵安請你帶好偶包」、「魯生 IS WATCHING YOU!」、「魯生留言,你已經贏了全宇宙」、「要一致啲,低抄哂12個」、「留名睇Anson Lo姜濤反擊」等等,亦有《膠戰》粉絲見魯生難得在Edan的IG現身,紛紛表示要「集氣」求魯生開拍《膠戰S3》!

呂爵安 Edan被網民指他今次玩大咗﹗
Edan被網民指他今次玩大咗﹗(圖片來源:ViuTV)
呂爵安 網友都希望可以乘機「集氣」,求魯生開拍《膠戰S3》!
網友趁機「集氣」,求魯生開拍《膠戰S3》!(圖片來源:ViuTV)
呂爵安 MIRROR成員間經常互相開玩笑,不時互貼黑圖整蠱對方。
MIRROR成員間經常互相開玩笑,不時互貼黑圖整蠱對方。(圖片來源:ViuTV)
呂爵安 Edan預告新歌《Elevator》即將推出跳舞版MV時,也特登Cap出了Jer的黑圖。
Edan預告新歌《Elevator》即將推出跳舞版MV時,也Cap出了Jer反白眼的黑圖。(圖片來源:IG@edanlui)

Edan呂爵安因何事激嬲魯生?

Edan呂爵安近日有新主意,想以新角度欣賞MIRROR海報,點知被魯生留言警告⋯⋯詳情請看

Edan呂爵安新發文惹來粉絲為何事集氣?

有《膠戰》粉絲見魯生難得在Edan的IG現身,紛紛表示要「集氣」求魯生⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@edanlui