MIRROR

Jer@MIRROR被嘲似楊千嬅 粉絲遷怒於御用化妝師

最新娛聞

廣告

MIRROR成員之一的Jer柳應廷出名唱功好有音樂才華,不過入得MIRROR形象都好緊要,出道時被花姐指個樣好唔得的Jer,經過大執後愈來愈有自己風格,可惜粉絲似乎不太滿意偶像愈來愈濃妝,而罪魁禍首就是……

撰文:東方新地 圖片:MIRROR IG圖片、Jer IG圖片、Circle IG圖片、《Stephen傾》截圖

MIRROR
Jer柳應廷的最新宣傳照非常型仔。
MIRROR
Jer在各大樂壇頒獎禮都收穫豐富,音樂才華得到大眾的認同。

MIRROR中的唱得之人

Jer於18年參加《全民造星》,不過第一round就被foul走,獨具慧眼的花姐覺得他是可造之材,並認為MIRROR需要唱得之人,Jer被選中入MIRROR。曾被花姐指樣唔討好的Jer,經過一輪大改造後,變成有自己風格的歌手。

MIRROR
初出道的Jer、Ian及Edan都走音樂才子路線。
MIRROR
因為唱得,Jer被花姐率先力捧出歌作個人發展。

入MIRROR做偶像要變妝

MIRROR話晒都是人氣男團,雖然有顏值代表姜濤、Frankie等靚仔,但做偶像都要講形象,花姐一開始就找來專業的化妝團隊為MIRROR設計妝容,每次見人前都化妝set頭。

MIRROR
一頭鬈髮已成為Jer的個人特色。
MIRROR
MIRROR每位成員入行後形象上都經過改造。

太厚粉被指似師奶

不過Jer日漸濃厚的妝容就惹來粉絲不滿,日前他為陳志雲的網上節目做嘉賓,有粉絲在網上留言指Jer太濃妝似C9(師奶),甚至有人話佢同楊千嬅撞樣……

MIRROR
粉絲在網上留言指MIRROR成員妝太濃,當中Jer就最大鑊。
MIRROR
Jer為陳志雲的網上節目《Stephen傾》做嘉賓,被指當日的化妝好唔掂!
MIRROR
個妝太濃再加上八字眉,就連花姐都在節目中笑Jer唔可以靠樣搵食。
MIRROR
Jer被粉絲認錯是楊千嬅,一來是因為個妝,二來應該係因為個髮型。

御用化妝師被抨擊

粉絲批評Jer的妝唔掂,罪魁禍首當然是Jer的化妝師,由18年開始已經跟《全民造星》的化妝師Circle就首當其衝,因為她是主力為MIRROR化妝的人,既然粉絲反應麻麻,唔知化妝團隊又會唔會從善如流輕手一點呢?

MIRROR
Circle負責策劃MIRROR整隊人的妝容,最近在網上有唔少留言對她的化妝手法有微言,指化到MIRROR成員塊面太白。
MIRROR
MIRROR與ERROR共16子,由18年《全民造星》開始至今,Circle都跟出跟入,是他們的御用化妝師。
MIRROR
Circle年約30歲,是著名化妝師Annie G Chan的高徒,外型激似樂基兒。

MIRROR御用化妝師

MIRROR雖然個個都係花美男,不過男團最講究形象,由《全民造星》開始,經理人花姐已經搵Annie G Chan團隊負責MIRROR的化妝工作,而Circle在MIRROR正式出道前已是化妝團隊中的其中最重要一員。

MIRROR
在第一屆《全民造星》,Circle已經跟住師傅Annie G Chan工作。
MIRROR
每次MIRROR出外工作,除了花姐外,Circle差不多次次都在場。

開工奉旨摸姜濤塊面

MIRROR成軍後,12子工作量不一,姜濤是最受歡迎的一個,幾乎隔日就有廣告拍攝及其他工作,Circle與她見得面多自然感情亦最深,就好像姐姐照顧細佬一樣,最令人羨慕當然是可以因工作之名親近姜濤啦!

MIRROR
Circle的社交網限時動態有不少與姜濤一齊工作時的片段。
MIRROR
Circle與師傅Annie G Chan雙劍合璧為姜濤化妝整頭。
MIRROR
幾乎隔日就為姜濤化妝,Circle令一眾姜粉羨慕又妒忌。

全權負責MIRROR同ERROR

入行已8年半的Circle未畢業已決心做化妝師,其師傅Annie G Chan對這位高徒讚不絕口,指她不但化妝技巧掌握得好,工作態度勤快認真,現在主要負責MIRROR ERROR化妝團隊,統籌工作都管理得頭頭是道,而且和對人及與客戶的關係都很好。

MIRROR
Circle亦負責為ERROR設計妝容,她在訪問中笑言ERROR可塑性極高,扮鬼扮馬,有時扮女人,有時又扮老人家,形象多變非常好玩。
MIRROR
Circle以前也有為其他藝人化妝,包括張姐張艾嘉,不過現在她已全權負責MIRROR與ERROR。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!