Stephy

Stephy爭影后 方力申又抽水:台上多謝我先會投佢票

最新娛聞

廣告

Stephy(鄧麗欣) 今年憑《空手道》首度入圍金像獎最佳女主角,唔少人覺得佢一改戲路一鳴驚人,成為大熱!呢個時候前男友方力申又係出來抽水,出席活動時話如果Stephy喺台上多謝自己先會投佢票,又話可以直播兩人kiss…其實到底要抽前女友水抽到幾時?

撰文:東方新地
圖片:新傳媒、電影劇照、香港紅十字會

Stephy首度角逐影后

鄧麗欣(Stephy) 今年憑電影《空手道》首度角逐金像獎影后,挑戰同樣係首度入圍的周秀娜,以及毛舜筠、張艾嘉等前輩。Stephy在今次電影中一改「阿寶」的戲路,令人驚喜!

方力申又抽Stephy水

講開Stephy就難免要講埋佢前男友方力申,呢日小方同朱慧敏出席活動,被問到會否在金像獎投Stephy一票?佢就話:「佢喺台上多謝我,我先投佢一票,佢多謝我我先同佢慶祝!」使唔使咁mean呀?之後小方補充話Stephy喺佢心目中一直係好稱職的女主角,所以有提名一啲都唔意外!

直播kiss都OK?

其後有傳媒問到如果Stephy成功奪影后,小方會點同佢慶祝?呢個時候又繼續「講笑」,話一係直播兩人嘴對嘴kiss囉!不過又話係自己一廂情願,Stephy未必肯。不如放過Stephy啦……

方力申與女友Maple Yip感情發展迅速?

方力申日前在出席活動時,公開回應自己與邪教性侵受害者Maple Yip的緋聞,不但大方承認戀情,更提及雙方家長⋯⋯詳情請看

方力申女友Maple Yip為何加入了邪教?

Maple Yip曾經在2022年3月現身南韓一個反邪教組織舉行記招,當中她提到於2011年時自己還是高中生,因感覺生活空虛,在銅鑼灣被攝理教教徒⋯⋯詳情請看