結婚戒指

大懵男號召網民尋遺失結婚戒指 最後竟然喺呢到搵番!

熱話

廣告

不少人都有大頭蝦的大懵問題,近日就有位男網友於網上發文指自己竟然遺失了結婚戒指!當然,網上不少好心網友都對此事非常熱心,希望可以幫樓主找回戒指!最後,樓主竟然自己尋回戒指,而且隻戒指原來遠在天邊,近在…

撰文:東方新地|圖片:Facebook

大懵男遺失結婚戒指

最近,有男網友於社交網專頁發貼文,指自己於番工途中發現遺失結婚戒指,並已馬上告知老婆。其後,老婆建議他發動網上力量,以求尋回婚戒。於是,他發文指該婚戒出自卡地亞品牌,同時戒指上刻有「Lewis & Man Fung」。

樓主更留言詳細敍述自己發現遺失婚戒前,原來於家中曾經執屋後,才由家中出發上班,直至落車後行到隧道才知自己跌了戒指。

最後,這位大懵男網友再於社交網專頁發文指自己已經尋回婚戒,原來隻戒指喺屋企尋回,並表示失而復得的感覺好開心!

而樓主老婆亦有留言感謝網民們的幫忙,拍戒指於家中梳化的隙位尋回!當大家都以為隻戒指跌於街上,原來只是在家中不見,認真大整蠱!雖然能夠找回婚戒仍是件值得高興的事,但是樓主下次還是要小心點,不要再掉失那麼重要的婚戒了!

「她結婚但新郎不是我」 討論區愛情故事令人感觸淚崩

話說今年28歲的樓主,自中一起就認識女主角,樓主自己比較貪玩、唔讀書,而女方則是「眼大大,幾靚,有錢女」,樓主自中一至中三都對女方有好感,後來女方更主動向樓主表白過!但因為種種原因,兩人始終未能開花結果。

時光飛逝,去到大學三年級,單身的樓主終於鼓起勇氣示愛,但女方毅然拒絕,仲話已等樓主表白多年,更為佢而拒絕晒身邊啲追求者:「佢到year2嗰陣完全放低咗我,然後XX我點解依家先講」。

「由中一到大學,我都好希望我嘅新郎係你」近日樓主收到女方將結婚的消息,以及呢一句說話…… 樓主坦言聽到幾乎落下男兒淚,最後佢鼓勵其他網友,有心上人就要去馬,「咪等,咪拖」

唔少網友睇完樓主的故事都好感觸:

但都有網友有其他睇法:

同場加映:

上機前發現個Ex坐隔籬 相遇原來非偶然?

成班花生友,人哋一面求救,佢哋就一面恥笑樓主「拍戲咁款喎」、「留名等報告」,不過好在都有好心嘅巴打語重心長咁同樓主講返幾句:

過來人太多,啱用嘅意見又有幾多?

結果樓主都係照上機,位照坐,個Ex仲要咁大方……

有巴打質疑樓主係咪專登買隔籬位:

原來樓主有苦衷㗎!原來係因為當年大家一齊去旅行嘅小習慣,而造就今次相遇!當年原來係因為咁分手……點知分咗手之後條女咁快就…… I know that feel bro!

《初戀殘酷物語》聽歌啦兄弟!

原來樓主分手6年以來都冇拍過拖,好pure好true……同佢食完飯記得同巴絲們報告返咩情況呀!加油呀!