整容

整容後變男神 泰國男成熱爆網紅

熱話

廣告

成日有人話「Your face, your fate」其實一個人的外貌真係好鬼重要,泰國有一位30歲男子金民豪,因為其貌不揚到直頭係有啲樣衰,所以多年來慘遭白眼及種種不公平的對待,而且之前有27年都識唔到女朋友,所以決定放心一搏去整容,依家搖身一變成為網紅…

原文:環球膠報

整容後變男神 泰國男成熱爆網紅

呢位叫金民豪的泰國哥哥仔,天生鼻翼大、鼻孔仲大,再加上唇厚、外凸等,除咗經常被人嫌醜,佢本身打算報讀泰國當地藝術學校,都因為個樣就喺第一關面試被淘汰。講到愛情方面,大家都應該想像到,話說佢直到27歲,都識唔到女朋友,就算主動告白都多次被拒絕……

邊儲錢邊整容三年做30次手術

成日話「你的樣子如何,你的日子也必如何」金民豪多年來受咗唔少白眼,仲有種種不公平的對待,所以佢下定決心要整容!但係佢家境唔係咁好,金民豪只能邊儲錢邊整容,三年間做咗30次女手術,用咗逾30萬泰銖。依家佢已經變成一位型男!

整容男神熱爆網絡

經過大刀闊斧的改造,金民豪幾乎完全變咗另一個人,帥氣十足,行出街真係會以為係邊個韓國明星!

金民豪依家除咗變成當地網紅,仲吸納唔少女粉絲,佢透露連以前自己暗戀過的女仔都主動約佢去街!果然「 Your face, your fate」係無錯的…

關鍵詞
整容