BB

25歲港女懷性伴侶BB 欲未婚夫幫手「埋單」被網民鬧爆

熱話

廣告

結婚生仔係兩口子值得開心嘅事,但係如果你係新郎哥,發現自己未婚妻有咗BB,而BB係屬於另一個男人,呢個時候你應該真係嬲到臉都綠晒……

撰文:東方新地 |圖片:連登討論區

25歲港女懷性伴侶BB 欲未婚夫幫手「埋單」被網民鬧爆

最近有人喺連登出Post,以[可能係你條女]如果你條女25歲就結婚同我入黎 為題,入面就話佢喺IG見到女事主投稿問愛情,內容就係話事主同SP (性伴侶)有咗BB,不過就同男朋友講個BB係佢嘅,男朋友好開心仲話會結婚,而女事主就好怕SP日後會認返個BB,兼好怕畀男朋友發現。

0

樓主見到呢個投稿後睇唔過眼,所以放上連登,仲整理咗女事主7個特徵,等巴打留意下自己係咪嗰位新郎哥。

0

呢個Post一出,引嚟大批網民鬧爆女事主,仲話要推到畀「新郎哥」見到!

0

網民表示新郎哥好慘,女朋友畀人搞大個肚仲要幫人養埋仔……

0

網民睇到好嬲豬啊!大鬧女事主唔好再出嚟害人。

0

再去IG搵返原Post,發現已經被刪除,唔知係咩原因呢?不過呢單嘢咁爆,相信靠大家Share嘅力量,新郎哥或者可以喺結婚前放低綠帽嘅。

相關文章:

女友堅持「獨遊」西藏 男友搜出大碼安全套先知戴綠帽

話說最近有位男網友喺內地論壇到分享長文,指自己好有文青氣質嘅女友突然辭職,唔理勤告堅持要獨遊西藏。點知女友返嚟後,男網友發現行李箱暗藏半盒用淨嘅大碼安全套,包裝顯示開口處直徑35mm粗壯尺吋,女友派綠帽已經令佢好嬲,最令佢發癲嘅係,情夫「尺吋」竟然係自己嘅兩倍!

綠帽
女事主微訊

樓主話女友係文青,平時出去飲杯嘢都要影十幾分鐘相,再配一句讀過書都會明嘅深奧字句。床頭又會有文學書,男網友就覺得呢個女仔唔錯咁,點知原來文青都鍾意派帽。其實女友都有叫樓主一齊辭職去西藏,不過踏實嘅樓主就考慮到生活費問題,話可以等到國慶假期先去喎!

0
樓主同女友嘅短訊
0
樓主同女友嘅短訊
0
樓主同女友嘅短訊
0
樓主同女友嘅短訊

好啦終於等到文青女友返嚟,樓主就緊係去火車站接佢啦,返到屋企就幫佢整理行李,點知發現夾層中間有半盒用淨嘅安全套,仲要係大碼35mm!樓主即刻覺得自己個頭綠綠地,所以就問女友:「你幾時將屋企嘅避孕套帶埋去?」女友就顯得神色慌張,話可能係之前去玩嘅時候帶埋。樓主聽到呢句就更加確定自己收到帽,因為原因一係屋企從來都唔用呢隻牌子,原因二係直徑35mm係樓主嘅兩倍!樓主即刻睇女友手機訊息,真係畀佢睇到女友同情夫嘅情慾短訊。

0
女友同情夫嘅短訊
0
女友同情夫嘅短訊
0
女友同情夫嘅短訊
0
女友同情夫嘅短訊
0
女友同情夫嘅短訊
0
女友同情夫嘅短訊

綠帽樓主嬲到即刻搬屋,不過女友都無即時留住佢,反而過咗2、3日後,女友突然想食回頭草,話想同樓主復合。不過樓主都蠢唔晒,佢估計係因為前女友無錢交租,想搵佢找數啫。事件引嚟唔少網民關注,有人話女事主同樓主講嘢時句句都「堅離地」,扮文青,相反同情夫講嘢就貼晒地。

0

不過更多人關注嘅係樓主「子孫根」尺寸,情夫用嘅安全套直徑係35mm,即係樓主係用17.5mm,形容佢「細佬」粗度同廚師腸差唔多。不過都有人認真研究,話內地安全套分大(35mm)、中(33mm)、小(31mm)、特小(29mm) 4種,所以樓主應該係用小號安全套,而唔係真係得17.5mm……

0

家姐撞破細佬女友偷食?

首先見到家姐表示:「昨日下班跟閃去看電影,遇到我弟女友也在看電影, 不過不是跟我弟而是跟另一個男的,男生會去牽女的手,等進場聊天有說有笑, 我是覺得動作蠻親密的啦,後來感覺有四目相接到,他很快就轉頭了。」 後來看完電影後忍不住傳訊給弟弟。

家姐

家姐懶好心咁Chok佢細佬同女友「荔枝」最近點~

家姐直接就嚟料,大爆細佬女友正同第二個男仔出街~

點知,細佬表示佢知道女友今日約咗朋友睇戲~家姐勁寸咁話,你唔係咁都信掛? (咁又真係啊,係咪咁天真啊?)

之後家姐就不停發功,細佬最終都係「淆底」,打去問女友。呢個時候家姐開始用「超欠揍貼圖」不停攻擊佢~

好死唔死呢個時候佢女友又真係無聽電話~

家姐就認為一定係對方「心虛」!

跟住家姐仲展開第二次「超欠揍貼圖」攻勢,不停攻擊!

家姐施展各種「超靠北貼圖」嘅攻勢,完美瓦解咗細佬嘅防線,一度大發脾氣!

老實講,如果有個咁嘅家姐,真係唔知好嬲定好笑,完全亳不客氣~ ( 雖然有7-8成係打算食花生 )

家姐表示,事件相隔一日,細佬個女友回應表示𠴱個男其實係HeHe,所以根本唔需要擔心!

不過家姐就認為,一早估到佢會答「我們只是好朋友」,表示對呢個答案一啲都唔覺得意外。

家姐表示去公園抓「寶可夢」識?又唔見我識到金城武咁話~

家姐表示佢都有HeHe嘅朋友,但完全唔會好似佢地咁拖晒手咁行街囉~( 呢層就真係大家幫手判斷下喇 )

呢位細佬似乎已經好信任女友,完全唔認為有乜問題~

不過家姐就堅持自己睇法,深信佢細佬已經「帽事」!於是一直發「綠帽仔」同大量「超靠北貼圖」攻擊佢!

其實呢個世界就大把女啦~又何必自欺欺人係要做「帽事」呢~

好認同,真係無得救啦~!