懸紅

疑港女訂枱No Show 師傅嬲爆懸紅$300尋人

熱話

廣告

相信大家不時都會在網上見到港人去日本旅行時,預約了餐廳但最後「No Call No Show」,令餐廳蒙受損失,甚至令香港人被列入黑名單,現時日本唔少著名食店唔接受香港人訂枱!以上「No Call No Show」情況其實在本港亦是屢見不鮮,日前大坑一間日式小店在其FB專頁發出 懸紅 $300的尋人啟示,原因係一位蔡姓客人甩底,令店方蒙受金錢損失及浪費食材。事件引來唔少網民關注,正反意見都有不少,唔知大家又點睇呢?

懸紅 $300尋人

在大坑主理一間日式小店的余師傅,日前在FB專頁發出一篇尋人「懸紅」,提供$300請各方朋友搵出一位姓蔡的甩底客!事緣事主上月底致電餐廳,預約7月8日晚上兩位,余師傅稱星期六係店方少有繁忙的日子,所以規定預約要收取訂金,但佢明白顧客貴人事忙,又得知對方係打算慶祝生日,最後決定講個「信」字,免收訂金。而當日中午余師傅亦再次打俾阿蔡,對方確認係會出席。

祝你萬壽無疆

但無奈去到出post時間十點幾,店方仍未見到阿蔡蹤影,仲曲線話好擔心對方係咪遇上意外。最後余師傅不忘送上祝福:「雖然今天未能見您最後一面,我在此希望您多福多壽,萬壽無疆。」余師傅接受媒體訪問時稱同類事件唔係第一次發生,今次事件令店方損失約1000元生意及浪費食材,故決定唔會再為冇落訂的客人留位。

 

有網民留言支持余師傅,認為大家講個信字又甩底實在不該,而且店方唔係咩大集團,浪費食材的影響可以好大,大鬧蔡姓客人冇品!

 

不過亦有持相反意見的網民,認為店方為客人留位而唔收訂金,所以有損失都只能怪自己;而且做生意必然有風險,依家將事件放到網上公審未免有點小家。

全文完

關鍵詞
港女