蒼井空

蒼井空驚變肥大嬸 嚇壞全球蒼老師學生

熱話

廣告

屬於世界各地男士們的老師、34歲日本前女優蒼井空今年元旦驚爆結婚,與43歲DJ老公組織家庭,不久後更宣布懷孕,可喜可賀!不過近日網上瘋傳蒼井空驚變大嬸的相片,女神幻滅?

原文:環球膠報|圖片:新傳媒、Instagram、網上圖片

相片中見到蒼井空戴着眼鏡、素顏上陣,披頭散髮地狂奔,仲要身材好似脹了一個碼,見到個幸福雙下巴!令唔少蒼老師的學生都嚇傻咗!

其實呢張相係來自蒼井空有份主演的電影《逃亡花》預告片,蒼井空似乎對網民負評好不滿,強調自己身材都絕無走樣!

蒼老師以前真係無得輸!

當然依家都仲係好正啦!

蒼井空獲姊妹送驚喜

性感組合「惠比壽麝香葡萄」已解散近五年,不過一班同期姊妹感情要好,呢日更激罕合體為首任團長蒼井空舉行慶祝派對!包括有吉澤明步、麻美由真、朝美惠香(Mihiro)、西野翔、希崎Jessica、希志愛野及香澄果穗,其中有好幾位都已經引退咗,大家仲記唔記得佢哋?

初代惠比壽麝香葡萄

蒼井空喺社交網站留言表示,本來只係獲希志愛野及麻美由真相約食lunch,點知到場後先發現其他姊妹送驚喜,當然開心到不得了!