士林夜市

19歲少女人靚聲甜 唱原創歌曲〈 士林夜市 〉

熱話

廣告

台北「 士林夜市 」唔少人都去過,遊客去台灣都一定會去狂食一番!不過〈 士林夜市 〉呢首歌你又有冇聽過呢?現年19歲的Chloie化名「小神經Little Nerve」,喺網上發布原創歌曲或者翻唱其他歌手的歌曲,日前佢發表原創歌曲〈士林夜市〉,網民紛紛大讚佢人靚聲甜,真的戀愛了!

妹妹唱歌 哥哥彈結他

19歲的Chloie原來喺家中排行最小,自小就因哥哥姐姐的薰陶而愛上音樂,除了玩樂器外,中一時已經開始作曲!今次的原創歌曲〈士林夜市〉,佢搵來給他手哥哥為其伴奏,歌詞背後道出少女青澀戀愛回憶。Chloie的聲線甚有個性,聽起來溫柔舒服,唱嗰陣仲有好有感情,動作表情多多!

士林夜市 激發靈感

至於呢首歌的創作靈感,原來Chloie係早前佢自己一個去台灣欣賞「Coldplay」演唱會,期間順道去 士林夜市 時覺得該處勁有氣氛,見到一對對愛人後憶起自己的初戀,於是就「唔小心」作咗首歌啦!

當然型仔結他手哥哥亦功不可沒!

一齊欣賞全曲~

 

「小神經 LittleNerve」YouTube仲有唔少Chloie自彈自唱的片段,大家快啲起聽吓啦~

全文完

關鍵詞
90後台灣