KOL

KOL「雪梨」疑做小三被正印當場斷正 急晒相澄清:我唔係第三者!

熱話

廣告

近日有一名女生在IG上po出Story,發現自己男朋友出軌,仲要破門而入即場斷正,引發網友熱烈討論。不過該名KOL事後反擊,稱其實該女生已經與其男友分手半個月,更話今次事件令兩人「關係更穩固」,感情更進一步!

KOL雪梨疑做小三被斷正 正印怒斥

網上近日有一條片段瘋傳,內容為一位名叫Shirley雪梨的KOL被「捉姦在床」,片中可以見到一位女性拎住一個Bra,並打開一度房門,揭發男友的偷食行徑,她在片段中表示:「笑X死,你估我睇到咩?條女啲bra,喺我屋企啊!你個bra啊XXX ,KOL嚟㗎喎,有冇人可以tag佢啊?」而男友見狀就立即為雪梨蓋上被。

KOL 小三
女子拎住一個黑色喱士Bra打開房門。(圖片來源:連登)
KOL 小三 疑偷食女主角
疑為偷食女主角的KOL雪梨是YouTube頻道HIFIVE的成員,曾為頻道做過不少街訪。(圖片來源:[email protected]__)

雪梨澄清:冇做小三!

其後雪梨都有在IG上PO出自己受傷的照片,並表示:「好XX痛」。雪梨解釋到其實該名女生已經與男友分手半個月,而該名女生都已經有新歡,更指係個女仔唔肯搬走,話:「一個現任女朋友上男朋友屋企瞓喺張床度有咩問題?」而被捉姦的男子同樣都在IG上澄清,指自己已經與女友分手,不懂為何對方還繼續纏住佢。

KOL 小三 雪梨疑遭對方施襲
雪梨貼出自己的照片(圖片來源:t.mei__)
KOL 小三 雪梨都出Story澄清
雪梨都出Story澄清自己唔係第三者。(圖片來源:連登)
KOL 小三
佢話男友有幫手阻止個女人。(圖片來源:連登)
KOL 小三
又話自己係現任女友,事發地點係男友屋企。(圖片來源:連登)

事主再反擊:你就係偷食!

不過該名女性再次出聲反擊,指兩人爆房地點自己都有交租,又指其實在兩人未分手時已經察覺到雪梨不斷約自己男朋友打牌打波,所以認定男友在兩人拍拖期間已偷食。事件越發「羅生門」,疑似是雪梨前男友都認唔住出聲,直言雪梨在未分手時,就已經向對方埋手。

KOL 小三 該名事主再次反擊雪梨
該名事主再次反擊雪梨。(圖片來源:連登)
KOL 小三 雪梨前男友都大爆對方不是
雪梨前男友都大爆對方不是。(圖片來源:連登)
KOL 小三
前男友話未分手前已feel到兩人有嘢。(圖片來源:連登)

不過雪梨近日都在IG上再出Story,再次否認自己有偷食同做人小三,又直言因為事件令到兩人的關係變得更穩固,會繼續前行,一齊捱過所有的難關。

KOL 小三
雪梨叫佢哋攞證據出嚟。(圖片來源:[email protected]_)
KOL 小三
話依家同男友感情更穩固。(圖片來源:[email protected]_)
KOL 小三
仲話自己只係普通人,有個好嘅男朋友已經足夠。(圖片來源:[email protected]_)

撰文:東方新地圖片來源:連登,[email protected]_資料或影片來源:原文刊於NewMonday