Ocamp

【帽事系列】Ocamp組爸仲溫柔過男友 仲要單獨帶上hall…

熱話

廣告

暑假好多大學生都會去Ocamp,Ocamp真係好多話題可以講,又索組媽又獸父,仲有咩狗公組仔、淫底組女乜乜乜。不過唔好以為組女有男朋友就唔會出事,分分鐘俾咗帽你戴你都唔知!

原文:環球膠報|圖片:Lihkg.com

Ocamp組爸仲溫柔過男友 仲要單獨帶上hall…

最近有網友喺連登開post「去完ocamp覺得組爸溫柔過男友好多」,組爸又會日日關心,真係一等一暖男等等。不過呢一切都唔係重點,重點係組爸約咗佢上宿舍參觀,仲要係單獨,樓主男朋友今次真係帽事嘅…

原文如下:

樓主報status話自己係「A0」,咁又難怪組爸對你咁溫柔嘅!話晒組爸可能覺得冇對手,仲要有機會食到「處」女喎!

唔少網民食花生紛紛留言:

OCamp經典回顧之【舔腳】

回到那些年,一班Ocamp學生在渡輪上大玩意淫遊戲,見到一位着住熱褲的女生坐在座位的扶手上張開雙腿,而兩旁就有兩位男生蹲在女生的長腿下,用手扶住對腳不停伸脷狂舔!而該女生條褲似乎短得可以,唔少人都誤會佢只係着住底褲!短片在網上瘋傳後,即曷時惹來社會各界口誅筆伐!

片中背景似乎在渡輪上,一班身穿深藍色Ocamp tee的疑似大專生正大玩迎新遊戲,其中一位着住白色熱褲的女生坐在座位的扶手上張開雙腿,而兩旁就有兩位男生蹲在女生的長腿下,用手扶住對腳不停伸脷狂舔!

不過相信有唔少朋友同小編一樣,一開始睇錯咗,以為個女仔只係着住底褲?

該兩位男生玩遊戲時相當認真,真係伸到條脷勁長,由上至下、由小腿舔到大腿,而且三人都非常enjoy,無論舔人定被舔都笑得好開心!

另外有位無參與的男生就高舉手機拍片,可能諗住入到 Camp獨自欣賞?

其實呢位被舔的女生都唔係完全冇反抗的,去到最後都有踢兩吓腳以表示不情願,不過從佢笑得咁開心來看,應該又係「身體卻很誠實」的表現……

疑似籃球學會

任何事如果在網絡瘋傳,都難逃被起底的命運,據知呢班咁玩得的同學仔係來自某專上學院,正參加籃球學會的迎新營。

相信睇完片後好想即刻去報名…或者做helper?

火辣女主角

亦有網民好快就搵到疑似係片中女主角的Facebook,見到佢不時都會晒自拍又晒身材,性格似乎幾開朗幾玩得,難怪玩遊戲都去到咁盡…… 不過小編一再強調,只係「疑似」而已。

OCamp經典回顧之【高潮】

另一單關於O Camp的相片在網上流出,見到一位冇着褲(好似係) 的女生跪在地上,雙手放在左右兩位男生的下體位置,而相片caption更是「體貼嘅組媽會為爸爸仔女帶來高潮」,觸發人無限暇想!點解小編當年個組媽一啲都唔體貼……

相片瘋傳後,大家當然都好認識呢位咁體貼的組媽啦!據知相片中人都係某管理學院的學生,當時正參與宿舍的迎新營。至於呢位組媽除了對組仔好體貼外,長髮飄飄皮膚白晢,笑容亦相當燦爛,真係好想感受佢的「體貼」…

由相片可見,呢位組媽都好喜歡影一啲嘟咀扮可愛的自拍,另外又喜歡着吓緊身衫短裙仔騷身材,媽呀好想參加Ocamp呀!

當時仲有網民報料,原來組媽在某TG谷亦相當活躍,經常結識唔同陌生男仔,唔知佢對網上朋友係咪都一樣咁體貼呢?


關鍵詞
Ocamp男友